Quote (Bluelightning @ 25 May 2013 09:41)
Fatter ikke hvorfor der skal være så mange "pro" som begynder forfra fordi de ikke gider ranked games?... Slutter det bare ved ranked, eller hvad kan man
ikke komme videre. Hvorfor begynde forfra, hvis man ikke kan tåle at tabe? (trods alt i starten der er flest nybegyndere)... Siger bare, at jeg var i et game med en, som blev lidt "små sur" pga.
vi tabte, og der var ingen som hjalp ham iflg. ham, og så sviner han mig til pga. bla bla. I have a lvl 30 account, you will never be pro. Hvorfor
skal man udsættes for det bare fordi man vil spille og lære spillet, og ikke spille ranked? Det er vel derfor der er et ranked, så man ka spille
udover det sædvanlige? ^^... magter ikke sådan folk som ikke kan lade folk spille og lære spillet.
I det mindste ventede han indtil I havde spillet. Jeg har spillet i en måneds tid, og i går aftes havde jeg et classic blind pick-spil. To gutter locker instantly - Nocturne og Jax - med Smite/Flash, mens vi andre kalder lanes. Så springer Jax bare ud i den helt store rage-fest med "motherfuckers enjoy your ban" og dertilhørende. Vi havde for fanden stadig 50 sekunders champion selection; hvis idioten nu ikke havde været så trigger happy, havde vi intet problem haft.

Da vi så kommer ind, er der naturligvis ingen af de to, der går jungle alligevel...
Jeg glæder mig til at spille ranked, men jeg tror ikke, at det bliver bedre.
Quote (Bjerre @ 25 May 2013 09:55)
Get used to it ! LoL har et af de værste community´s ever !
Mjaeh. Jeg tror helt generelt, at det er et problem i de her MOBA-spil. Det var et problem i Dota, og det var et problem i Hon. Det skulle undre mig, hvis ikke også det er et problem i Dota2.
e: "mid or feed" er også en klassiker.
This post was edited by Grandebedte on May 25 2013 04:09am