d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > League Of Legends (eu West)
Prev14748495051154Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 67,783.62
May 24 2013 06:07am
Quote (Molle_fkk @ May 24 2013 12:15pm)
Korean Lee Sin too stronk, hold da kæft...

Trist at man ikke fik set dem med zed eller khazix. Der er de hjernedøde stærke ;)
Member
Gold: 2.00
May 24 2013 06:13am
Quote (Whyred @ May 24 2013 01:26pm)
Ja Insec er et bæst..
Hold kæft en arena de spiller i, det er for vanvittigt.

e: Trynd...  :thumbsup:

Det tør siges. De burde nok have fjernet Lee fra ham i 2. runde :P

Quote (berens @ May 24 2013 02:07pm)
Trist at man ikke fik set dem med zed eller khazix. Der er de hjernedøde stærke ;)

Det tror jeg gerne. Der er vist et bug med Zed, noget med at han fik lidt flere assists end havde fortjent.
Member
Gold: 67,783.62
May 24 2013 12:38pm
Quote (Molle_fkk @ May 24 2013 01:13pm)
Det tror jeg gerne. Der er vist et bug med Zed, noget med at han fik lidt flere assists end havde fortjent.

ye. det er sku for dårligt :/
Member
Gold: 7,525.26
May 24 2013 12:49pm
Insec versus Diamondprox Lee Sin mirror matchup bekræftet, det bliver vildt!
http://www.reddit.com/r/leagueoflegends/comments/1ez9yc/insec_vs_diamondprox_lee_sin_mirror_match/
Member
Gold: 20.00
May 24 2013 01:12pm
TPA skin <3
Member
Gold: 35.55
May 25 2013 01:41am
Fatter ikke hvorfor der skal være så mange "pro" som begynder forfra fordi de ikke gider ranked games?... Slutter det bare ved ranked, eller hvad kan man
ikke komme videre. Hvorfor begynde forfra, hvis man ikke kan tåle at tabe? (trods alt i starten der er flest nybegyndere)... Siger bare, at jeg var i et game med en, som blev lidt "små sur" pga.
vi tabte, og der var ingen som hjalp ham iflg. ham, og så sviner han mig til pga. bla bla. I have a lvl 30 account, you will never be pro. Hvorfor
skal man udsættes for det bare fordi man vil spille og lære spillet, og ikke spille ranked? Det er vel derfor der er et ranked, så man ka spille
udover det sædvanlige? ^^... magter ikke sådan folk som ikke kan lade folk spille og lære spillet.

This post was edited by Bluelightning on May 25 2013 01:43am
Member
Gold: 5,790.00
May 25 2013 01:55am
Quote (Bluelightning @ May 25 2013 07:41am)
Fatter ikke hvorfor der skal være så mange "pro" som begynder forfra fordi de ikke gider ranked games?... Slutter det bare ved ranked, eller hvad kan man
ikke komme videre. Hvorfor begynde forfra, hvis man ikke kan tåle at tabe? (trods alt i starten der er flest nybegyndere)... Siger bare, at jeg var i et game med en, som blev lidt "små sur" pga.
vi tabte, og der var ingen som hjalp ham iflg. ham, og så sviner han mig til pga. bla bla. I have a lvl 30 account, you will never be pro. Hvorfor
skal man udsættes for det bare fordi man vil spille og lære spillet, og ikke spille ranked? Det er vel derfor der er et ranked, så man ka spille
udover det sædvanlige? ^^... magter ikke sådan folk som ikke kan lade folk spille og lære spillet.

Get used to it ! LoL har et af de værste community´s ever !
Member
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 25 2013 04:07am
Quote (Bluelightning @ 25 May 2013 09:41)

I det mindste ventede han indtil I havde spillet. Jeg har spillet i en måneds tid, og i går aftes havde jeg et classic blind pick-spil. To gutter locker instantly - Nocturne og Jax - med Smite/Flash, mens vi andre kalder lanes. Så springer Jax bare ud i den helt store rage-fest med "motherfuckers enjoy your ban" og dertilhørende. Vi havde for fanden stadig 50 sekunders champion selection; hvis idioten nu ikke havde været så trigger happy, havde vi intet problem haft. :D
Da vi så kommer ind, er der naturligvis ingen af de to, der går jungle alligevel...

Jeg glæder mig til at spille ranked, men jeg tror ikke, at det bliver bedre.

Quote (Bjerre @ 25 May 2013 09:55)
Get used to it ! LoL har et af de værste community´s ever !

Mjaeh. Jeg tror helt generelt, at det er et problem i de her MOBA-spil. Det var et problem i Dota, og det var et problem i Hon. Det skulle undre mig, hvis ikke også det er et problem i Dota2.

e: "mid or feed" er også en klassiker.

This post was edited by Grandebedte on May 25 2013 04:09am
Member
Gold: 2.00
May 25 2013 04:08am
Quote (Bluelightning @ May 25 2013 09:41am)

Bare ignorer og report den slags folk, du kommer til at støde på mange af dem.

Quote (Grandebedte @ May 25 2013 12:07pm)
I det mindste ventede han indtil I havde spillet. Jeg har spillet i en måneds tid, og i går aftes havde jeg et classic blind pick-spil. To gutter locker instantly - Nocturne og Jax - med Smite/Flash, mens vi andre kalder lanes. Så springer Jax bare ud i den helt store rage-fest med "motherfuckers enjoy your ban" og dertilhørende. Vi havde for fanden stadig 50 sekunders champion selection; hvis idioten nu ikke havde været så trigger happy, havde vi intet problem haft. :D
Da vi så kommer ind, er der naturligvis ingen af de to, der går jungle alligevel...

Det bliver aldrig bedre.

This post was edited by Molle_fkk on May 25 2013 04:09am
Member
Gold: 7,525.26
May 25 2013 04:16am
Quote (Grandebedte @ 25 May 2013 11:07)

Du glemte at sige hvad dit IGN er?
Go Back To Dansk Topic List
Prev14748495051154Next
Add Reply New Topic New Poll