Quote (Markos. @ Apr 24 2013 09:18am)
Man kan ikke undlade at komme med en lille bemærkning til linjedommerne, som ikke bidrager med noget som helst. En flok bangebukse, som ikke tør tage en beslutning.
Alle de utallige fejl som de ikke ser i denne kamp er ufatteligt, og man undrer sig over hvorfor der skal bruges penge på sådan nogen?
Hvordan dommeren ikke dømmer frispark til Alba ved Robben's mål er mig en gåde, og Gomez ligner bestemt også en offside. Dog kan man stadig ikke pille ved resultatet,
da Bayern også blev snydt for et straffespark eller to. Personligt mener jeg ikke der kan dømmes straffe ved Alexis, men andre vil højst sandsynligt være uenig.
Enig. De dommerer bag målet står sku da bare og høster penge bare ved at stå der, de dømmer aldrig en skid. Det er sku da utroligt de ikke kan se at der er 2-3x hånd på bolden, gomes er offside og så den screening ( staves ) som blev lavet på alba. Det sker jo lige foran dem? o.O
- Bliver en alt for fed kamp iaften. Har selv smidt lidt penge på real, men den er sku ikke helt sikker. Jeg håber dortmunds fans har fundet på en tifo eller et eller andet, det er sku altid frækt nok
This post was edited by berens on Apr 24 2013 06:31am