d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Pc Tråd
Prev1464748495071Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 105,405
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Dec 30 2011 09:18am
Så er der under en månede til jeg skal ha bygget den nye PC.
Overvejer lidt de nye 7970's over GTX 580's. Håber dog der kommer nogle fra MSI snart.
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Dec 30 2011 10:01am
Quote (ZwiX @ Dec 30 2011 04:18pm)
Så er der under en månede til jeg skal ha bygget den nye PC.
Overvejer lidt de nye 7970's over GTX 580's. Håber dog der kommer nogle fra MSI snart.

Det vil du fortryde, tro mig. AMD's kort er fine til prisen, men hvis du vil have mere premium så er det GTX580.
Desuden vil GTX 580 stadig være bedre end 7970 siden den chip er optimeret til bærbar platform. AMD er nemlig begyndt at hælde med bærbare og netbooks.
Member
Posts: 105,405
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Dec 30 2011 10:42am
Quote (GnaWz @ 30 Dec 2011 17:01)
Det vil du fortryde, tro mig. AMD's kort er fine til prisen, men hvis du vil have mere premium så er det GTX580.
Desuden vil GTX 580 stadig være bedre end 7970 siden den chip er optimeret til bærbar platform. AMD er nemlig begyndt at hælde med bærbare og netbooks.


Det er også derfor jeg tvivler meget.
Træt af går så lang til til GTX 780 kommer fra.
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Dec 30 2011 11:38am
Quote (ZwiX @ Dec 30 2011 05:42pm)
Det er også derfor jeg tvivler meget.
Træt af går så lang til til GTX 780 kommer fra.

Ifølge rygterne kommer det først en gang i midten af '12. Altså E2.
Du kan jo alligevel altid sælge GTX580'eren til den tid og så upgrade. Det plejer jeg altid at gøre og regner da også med at gøre det med mine nuværende 2x GTX 580 til den tid.
Member
Posts: 105,405
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Dec 30 2011 11:39am
Quote (GnaWz @ 30 Dec 2011 18:38)
Ifølge rygterne kommer det først en gang i midten af '12. Altså E2.
Du kan jo alligevel altid sælge GTX580'eren til den tid og så upgrade. Det plejer jeg altid at gøre og regner da også med at gøre det med mine nuværende 2x GTX 580 til den tid.


Får ikke råd til det der :S
Har de 20k nu regner ikke med at komme til mange penge nu hvor jeg flytter fra en papkasse til lejlighed jo.
Udgifterne er lidt højere.
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Dec 30 2011 11:44am
Quote (ZwiX @ Dec 30 2011 06:39pm)
Får ikke råd til det der :S
Har de 20k nu regner ikke med at komme til mange penge nu hvor jeg flytter fra en papkasse til lejlighed jo.
Udgifterne er lidt højere.

Får du ikke penge for papkassen? :D
On-topic: 1x GTX 580 er også sygt nok. :)
Member
Posts: 105,405
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Dec 30 2011 11:45am
Quote (GnaWz @ 30 Dec 2011 18:44)
Får du ikke penge for papkassen? :D
On-topic: 1x GTX 580 er også sygt nok. :)


Får de 20k til en PC :b
NN 1 GPU B)
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 1 2012 08:33am
Quote (ZwiX @ Dec 30 2011 06:45pm)
Får de 20k til en PC :b
NN 1 GPU B)


In that case: 2x GTX580 :) Der går alligevel 4-6 mdr. før næste serie kommer ud.
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jan 1 2012 08:48am
Quote (GnaWz @ Jan 1 2012 03:33pm)
In that case: 2x GTX580 :) Der går alligevel 4-6 mdr. før næste serie kommer ud.



Efter hvad jeg ved er det der det bedste :-)
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 1 2012 10:55am
Quote (JVL @ Jan 1 2012 03:48pm)
Efter hvad jeg ved er det der det bedste :-)

Yup, det er det.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1464748495071Next
Add Reply New Topic New Poll