d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev14445464748167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold: 26.50
Jun 16 2012 02:28pm
Quote (Slave @ Jun 16 2012 11:46am)
Det er vildt nok hvis du har solgt så meget og stadig ikke fundet ud af vi handler med euro


Stadig tjent MEGET mere end dig sønnike :thumbsup:
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 16 2012 02:34pm
Quote (berens @ 16 Jun 2012 20:59)
ias bliver nerfed i næste patch, så ville det ikke være dumt at betale for det nu? ;)



Det betyder ikke at det bliver ubrugeligt/mindre eftertragtet.
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jun 16 2012 05:37pm
Quote (Whyred @ 16 Jun 2012 22:34)
Det betyder ikke at det bliver ubrugeligt/mindre eftertragtet.


Alt andet lige betyder det da vel lige netop at det bliver mindre eftertragtet end det er lige nu. Det bliver ikke ubrugeligt nej, men deminishing returns har vel til formål at få en spiller med meget ias til at prioritere andre stats højere som fx. crit chance / crit dmg end yderligere ias.
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Jun 16 2012 07:47pm
Quote (Monze @ 17 Jun 2012 00:37)
Alt andet lige betyder det da vel lige netop at det bliver mindre eftertragtet end det er lige nu. Det bliver ikke ubrugeligt nej, men deminishing returns har vel til formål at få en spiller med meget ias til at prioritere andre stats højere som fx. crit chance / crit dmg end yderligere ias.


men vil da stadig ha alle 3 stats , hvis ias er en dps buff vil man altid ha den os selvom den er lille da man jo godt kan ha alle 4 dps stats på et item
Member
Posts: 654
Joined: Jun 16 2008
Gold: 0.00
Jun 17 2012 04:13am
Fedt, har gået op ledt efter sådan et topic :)
Member
Posts: 17,988
Joined: Oct 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 18 2012 02:22pm
nogle der er i act3 på normal? har lige startet ny char og mangler nogle at spille med :)
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 18 2012 02:40pm
Starter nok en ny mand om et par dage, men det kan være jeg henter dig på et tidspunkt :)
Member
Posts: 17,988
Joined: Oct 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 18 2012 02:44pm
Quote (Whyred @ Jun 18 2012 09:40pm)
Starter nok en ny mand om et par dage, men det kan være jeg henter dig på et tidspunkt :)


fedt :) ellers ka vi lave en ny mand samme tid :)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 18 2012 02:48pm
Quote (A_D @ Jun 18 2012 10:22pm)
nogle der er i act3 på normal? har lige startet ny char og mangler nogle at spille med :)


Er desværre stadig kun i a1 med min nye wiz ^^
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 18 2012 03:02pm
Har 3 lvl 60 karakterer nu.

60 Wizzard.
60 Monk.
60 Demon hunter.


har fuldt tal rasha set (det sucks) :*
Go Back To Dansk Topic List
Prev14445464748167Next
Add Reply New Topic New Poll