d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Pc Tråd
Prev1444546474871Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,569
Joined: Jan 12 2009
Gold: 355.00
Dec 12 2011 08:23am
Mit grafik kort giver intet signal ud af skærm stikken :/ nogle råd?
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Dec 12 2011 08:24am
Quote (crazysmoker92 @ Dec 12 2011 03:23pm)
Mit grafik kort giver intet signal ud af skærm stikken :/ nogle råd?


Flere information tak? :D
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Dec 12 2011 08:44am
Quote (crazysmoker92 @ 12 Dec 2011 15:23)
Mit grafik kort giver intet signal ud af skærm stikken :/ nogle råd?


Slet intet signal? Har du prøvet at starte systemet på laveste opløsning? Er eventuelt et tv du prøver at møde billede op på? Hvilket stik fører du det over med? Hvilken opløsning kører du? Hvilket grafikkort har du?
Member
Posts: 11,569
Joined: Jan 12 2009
Gold: 355.00
Dec 12 2011 08:47am
Quote (GnaWz @ Dec 12 2011 02:24pm)
Flere information tak? :D


Mit grafik kort har 3 udgange mini-hdmi , og 2 andre (jeg bruger en switch på mit RGB så den passer).
Min maskine vil starte men viser intet på skærmen. jeg kan ikke sige så meget andet :/


Quote (Grandebedte @ Dec 12 2011 02:44pm)
Slet intet signal? Har du prøvet at starte systemet på laveste opløsning? Er eventuelt et tv du prøver at møde billede op på? Hvilket stik fører du det over med? Hvilken opløsning kører du? Hvilket grafikkort har du?


Jeg får intet billede på noget tidspunkt hverken chancen for at gå ind i bios eller noget. Det skete efter jeg havde sat pc'en til tv'et for at se et livestream. og da jeg prøvede og sætte det tilbage var der bare intet billede at se, hverken på min pc skærm eller mit tv.

This post was edited by crazysmoker92 on Dec 12 2011 08:48am
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Dec 12 2011 09:03am
Quote (crazysmoker92 @ 12 Dec 2011 15:47)
Mit grafik kort har 3 udgange mini-hdmi , og 2 andre (jeg bruger en switch på mit RGB så den passer).
Min maskine vil starte men viser intet på skærmen. jeg kan ikke sige så meget andet :/




Jeg får intet billede på noget tidspunkt hverken chancen for at gå ind i bios eller noget. Det skete efter jeg havde sat pc'en til tv'et for at se et livestream. og da jeg prøvede og sætte det tilbage var der bare intet billede at se, hverken på min pc skærm eller mit tv.


Prøv at bruge et andet kabel; det kan være at du har ødelagt det. Ville først have gættet på at det var fordi din skærm ikke understøtter opløsningen men hvis det har virket på din anden skærm før lyder det mere sandsynligt at det er hardwarerelateret.
Member
Posts: 11,569
Joined: Jan 12 2009
Gold: 355.00
Dec 12 2011 09:07am
Quote (Grandebedte @ Dec 12 2011 03:03pm)
Prøv at bruge et andet kabel; det kan være at du har ødelagt det. Ville først have gættet på at det var fordi din skærm ikke understøtter opløsningen men hvis det har virket på din anden skærm før lyder det mere sandsynligt at det er hardwarerelateret.


har prøvet 3 kabler :( jeg bruger min fars comp lige nu, som jeg har sat til min skærm.
Er blevet forslået at tage mit grafikkort af og på igen. tror du det vil hjælpe?
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Dec 12 2011 09:21am
Quote (crazysmoker92 @ 12 Dec 2011 16:07)
har prøvet 3 kabler :( jeg bruger min fars comp lige nu, som jeg har sat til min skærm.
Er blevet forslået at tage mit grafikkort af og på igen. tror du det vil hjælpe?


Hvis dine skærme virker og det ikke er kabler er kortet måske dødt. Du kan prøve at tage det ud ja, men jeg kan ikke lige se hvad det skulle give.
Member
Posts: 11,569
Joined: Jan 12 2009
Gold: 355.00
Dec 12 2011 09:31am
Quote (Grandebedte @ Dec 12 2011 03:21pm)
Hvis dine skærme virker og det ikke er kabler er kortet måske dødt. Du kan prøve at tage det ud ja, men jeg kan ikke lige se hvad det skulle give.


Jeg fatter hat af at mit grafikkort kan gå i stykker sådan, jeg brugte tv skærmen til at spille i en periode og at den bare dør sådan af at blive skiftet er mig et mysterie.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Dec 12 2011 09:34am
Quote (crazysmoker92 @ 12 Dec 2011 16:31)
Jeg fatter hat af at mit grafikkort kan gå i stykker sådan, jeg brugte tv skærmen til at spille i en periode og at den bare dør sådan af at blive skiftet er mig et mysterie.


Tja, det er mig en gåde at en kæde kan hoppe af cyklen sådan, at en pære pludselig dør osv... Pludselig er nok nok.

Men det kan dog godt være at det har haft betydning, at du har skiftet det, men jeg kan ikke lige tænke mig til et scenarie som er sandsynligt. Du pillede ikke ved selve kortet i forbindelse med det, vel?

This post was edited by Grandebedte on Dec 12 2011 09:34am
Member
Posts: 11,569
Joined: Jan 12 2009
Gold: 355.00
Dec 12 2011 10:22am
Quote (Grandebedte @ Dec 12 2011 03:34pm)
Tja, det er mig en gåde at en kæde kan hoppe af cyklen sådan, at en pære pludselig dør osv... Pludselig er nok nok.

Men det kan dog godt være at det har haft betydning, at du har skiftet det, men jeg kan ikke lige tænke mig til et scenarie som er sandsynligt. Du pillede ikke ved selve kortet i forbindelse med det, vel?


rørte det ikke. fatter bare hat at det kan ske.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1444546474871Next
Add Reply New Topic New Poll