Quote (GnaWz @ Dec 12 2011 02:24pm)
Flere information tak?

Mit grafik kort har 3 udgange mini-hdmi , og 2 andre (jeg bruger en switch på mit RGB så den passer).
Min maskine vil starte men viser intet på skærmen. jeg kan ikke sige så meget andet :/
Quote (Grandebedte @ Dec 12 2011 02:44pm)
Slet intet signal? Har du prøvet at starte systemet på laveste opløsning? Er eventuelt et tv du prøver at møde billede op på? Hvilket stik fører du det over med? Hvilken opløsning kører du? Hvilket grafikkort har du?
Jeg får intet billede på noget tidspunkt hverken chancen for at gå ind i bios eller noget. Det skete efter jeg havde sat pc'en til tv'et for at se et livestream. og da jeg prøvede og sætte det tilbage var der bare intet billede at se, hverken på min pc skærm eller mit tv.
This post was edited by crazysmoker92 on Dec 12 2011 08:48am