☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Joke
Prev
1
44
45
46
47
48
60
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 16385
Replies: 591
Track Topic
EnTeK
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold
:
20,797.00
#451
Dec 17 2011 10:49am
Når de er under 40, er alle mænds lemmer bløde, på nær ét.
Når de er over 40, er alle mænds lemmer stive, på nær ét.
EnTeK
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold
:
20,797.00
#452
Dec 22 2011 05:31am
Lægen : Nå fuldte de så den recept, jeg gav dem hr. Jensen ??
Hr. Jensen : Nej !!!
Lægen : Hvorfor ikke ??
Hr. Jensen : Så ville jeg være død
Lægen : Hvad mener De ??
Hr. Jensen : Den fløj ud af vinduet fra 7 sal
LOLouis
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold
:
702.00
#453
Dec 22 2011 02:53pm
Quote (EnTeK @ 9 Nov 2011 20:47)
Alle børnene kastede med håndgranater, undtagen Bob, han samlede dem op.
Fixed
Edit:
Hvad sagde det ene lydskryds til det andet?
"kig lige væk jeg skal skifte"
This post was edited by LOLouis on Dec 22 2011 03:13pm
Mo4NL
Member
Posts: 534
Joined: Feb 15 2010
Gold
:
8.00
#454
Dec 22 2011 04:43pm
Quote (DocPhil @ Dec 14 2011 09:55pm)
Google translate har indført korrektur på deres dansk til engelsk oversættelses funktion. Prøv selv fx denne sætning
Mænd er mænd og mænd er dumme
EnTeK
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold
:
20,797.00
#455
Dec 23 2011 04:56am
Hvorfor får julemanden så meget ?
Fordi han ved hvor alle de uatige piger bor.
LOLouis
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold
:
702.00
#456
Dec 23 2011 05:22am
Quote (EnTeK @ 23 Dec 2011 12:56)
Hvorfor får julemanden så meget ?
Fordi han ved hvor alle de uatige piger bor.
:love:
Nice1
EnTeK
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold
:
20,797.00
#457
Dec 24 2011 09:10am
Julemanden må være fra Århus.
Ingen anden ville kravle ned gennem skorstene, når der er en dør i huset !
EnTeK
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold
:
20,797.00
#458
Dec 24 2011 09:39am
Når man er nisse er man faktisk mere glad for ris end for ros
KingZize
Member
Posts: 23,973
Joined: Dec 16 2007
Gold
:
2,000.00
#459
Dec 24 2011 09:46am
Quote (EnTeK @ 24 Dec 2011 17:10)
Julemanden må være fra Århus.
Ingen anden ville kravle ned gennem skorstene, når der er en dør i huset !
LOVE THIS ONE !!!!!!!!!!!!!
EnTeK
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold
:
20,797.00
#460
Dec 24 2011 01:50pm
2 blondiner var i skoven for at lede efter et juletræ .
Efter et par timer, hvor de havde frosset godt og grundigt.
Siger den ene : Nu gider jeg fanneme ikke mere, jeg tager sku det næste træ uanset om det er pyntet eller ej
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
44
45
46
47
48
60
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact