d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Joke
Prev1444546474860Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Dec 17 2011 10:49am
Når de er under 40, er alle mænds lemmer bløde, på nær ét.

Når de er over 40, er alle mænds lemmer stive, på nær ét.
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Dec 22 2011 05:31am
Lægen : Nå fuldte de så den recept, jeg gav dem hr. Jensen ??

Hr. Jensen : Nej !!!

Lægen : Hvorfor ikke ??

Hr. Jensen : Så ville jeg være død

Lægen : Hvad mener De ??

Hr. Jensen : Den fløj ud af vinduet fra 7 sal
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Dec 22 2011 02:53pm
Quote (EnTeK @ 9 Nov 2011 20:47)
Alle børnene kastede med håndgranater, undtagen Bob, han samlede dem op.

Fixed

Edit:

Hvad sagde det ene lydskryds til det andet?




"kig lige væk jeg skal skifte"

This post was edited by LOLouis on Dec 22 2011 03:13pm
Member
Posts: 534
Joined: Feb 15 2010
Gold: 8.00
Dec 22 2011 04:43pm
Quote (DocPhil @ Dec 14 2011 09:55pm)
Google translate har indført korrektur på deres dansk til engelsk oversættelses funktion. Prøv selv fx denne sætning

Mænd er mænd og mænd er dumme


:thumbsup:
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Dec 23 2011 04:56am
Hvorfor får julemanden så meget ?

Fordi han ved hvor alle de uatige piger bor.

:love: :santa:
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Dec 23 2011 05:22am
Quote (EnTeK @ 23 Dec 2011 12:56)
Hvorfor får julemanden så meget ?

Fordi han ved hvor alle de uatige piger bor.

:love:  :santa:


Nice1
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Dec 24 2011 09:10am
Julemanden må være fra Århus.

Ingen anden ville kravle ned gennem skorstene, når der er en dør i huset !


:love: :santa:
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Dec 24 2011 09:39am
Når man er nisse er man faktisk mere glad for ris end for ros


:love: :santa:
Member
Posts: 23,973
Joined: Dec 16 2007
Gold: 2,000.00
Dec 24 2011 09:46am
Quote (EnTeK @ 24 Dec 2011 17:10)
Julemanden må være fra Århus.

Ingen anden ville kravle ned gennem skorstene, når der er en dør i huset !


:love: :santa:


LOVE THIS ONE !!!!!!!!!!!!!
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Dec 24 2011 01:50pm
2 blondiner var i skoven for at lede efter et juletræ .

Efter et par timer, hvor de havde frosset godt og grundigt.

Siger den ene : Nu gider jeg fanneme ikke mere, jeg tager sku det næste træ uanset om det er pyntet eller ej

:love: :santa:
Go Back To Dansk Topic List
Prev1444546474860Next
Add Reply New Topic New Poll