d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev144454647485001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Nov 21 2010 02:21pm
Woot Death Race på tv 3! :D
Member
Posts: 1,725
Joined: Aug 27 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Nov 21 2010 02:22pm
Quote (Molle_fkk @ Nov 21 2010 10:21pm)
Woot Death Race på tv 3! :D


Der er de unge mødre på tv 4, hende den buttede skal snart føde :D
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Nov 21 2010 02:23pm
Quote (ADHD @ Nov 21 2010 09:22pm)
Der er de unge mødre på tv 4, hende den buttede skal snart føde :D


Hehe jeg kan slet ikke holde til at se de unge mødre, facepalmer alt for meget :P
Member
Posts: 1,725
Joined: Aug 27 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Nov 21 2010 02:25pm
Quote (Molle_fkk @ Nov 21 2010 10:23pm)
Hehe jeg kan slet ikke holde til at se de unge mødre, facepalmer alt for meget :P


Jeg synes de har nogen sjove udtagelser, af og til.

- Og nogen af dem er simpelthen så hjælpeløse, man får helt ondt af dem
Member
Posts: 83,190
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,047.00
Nov 21 2010 02:27pm
Quote (Molle_fkk @ 21 Nov 2010 21:23)
Hehe jeg kan slet ikke holde til at se de unge mødre, facepalmer alt for meget :P


Præcis det samme, synes virkelig det er så nedern at se :rofl:
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Nov 21 2010 02:29pm
Quote (ADHD @ Nov 21 2010 09:25pm)
Jeg synes de har nogen sjove udtagelser, af og til.

- Og nogen af dem er simpelthen så hjælpeløse, man får helt ondt af dem


Yeps, det er virkelig utroligt hvordan nogle af dem tænker.

Quote (Aura @ Nov 21 2010 09:27pm)
Præcis det samme, synes virkelig det er så nedern at se :rofl:


Ved aldrig rigtig om jeg skal grine eller græde :P
Member
Posts: 83,190
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,047.00
Nov 21 2010 03:12pm
Quote (Molle_fkk @ 21 Nov 2010 21:29)
Ved aldrig rigtig om jeg skal grine eller græde :P


Jeg griner ihvertfald :rofl:
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 21 2010 05:46pm
Hva så Danmark, er i gået i seng? B)
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Nov 21 2010 05:55pm
Quote (Provo2100 @ 22 Nov 2010 00:46)
Hva så Danmark, er i gået i seng? B)


Ikke helt.. men er godt på vej..
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 21 2010 05:58pm
Quote (MrLennon @ Nov 22 2010 12:55am)
Ikke helt.. men er godt på vej..


nå okay, der går nok nogle timer før jeg tager express toget til drømmeland.
Go Back To Dansk Topic List
Prev144454647485001Next
Closed New Topic New Poll