d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev14344454647167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 15 2012 04:08pm
Quote (TheAngel @ 15 Jun 2012 22:47)
Jeg finder bare ikke en skid overhovedet :(



Det er sjovt, jeg har bare følt at drop rates idag, har været rigtig ringe. Altså jeg synes tit man finder en del rares når man stacker nephalem valor og når man dræber specielle mobs med 5 stacks, men idag har jeg mange mange gange bare fundet blå ting.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 15 2012 04:11pm
Quote (Whyred @ Jun 16 2012 12:08am)
Det er sjovt, jeg har bare følt at drop rates idag, har været rigtig ringe. Altså jeg synes tit man finder en del rares når man stacker nephalem valor og når man dræber specielle mobs med 5 stacks, men idag har jeg mange mange gange bare fundet blå ting.


Jeg lavede et siegerun, eller faktisk 2, hvor jeg plejede at få 6-10 rare items per run.
Fik bare ikke et eneste rare overhovedet O.o det er med 5 valor buffs.
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 15 2012 04:12pm
Quote (TheAngel @ 15 Jun 2012 23:11)
Jeg lavede et siegerun, eller faktisk 2, hvor jeg plejede at få 6-10 rare items per run.
Fik bare ikke et eneste rare overhovedet O.o det er med 5 valor buffs.



Jamen det er det samme jeg har gjort, og det har i hvert fald føltes som om der er sket et eller andet, hvad der sikker ikke er, men ja.. Bleh..
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 15 2012 04:13pm
Quote (Whyred @ Jun 16 2012 12:12am)
Jamen det er det samme jeg har gjort, og det har i hvert fald føltes som om der er sket et eller andet, hvad der sikker ikke er, men ja.. Bleh..


Har også kørt en del pony runs uden noget specielt heller, det virkelig irriterende -_-
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 15 2012 04:17pm
Quote (TheAngel @ 15 Jun 2012 23:13)
Har også kørt en del pony runs uden noget specielt heller, det virkelig irriterende -_-



Ja lidt trælst.
Member
Posts: 2
Joined: Jun 15 2012
Gold: 0.00
Jun 15 2012 11:42pm
Hej folkens.
Vil lige høre jer om hvor jeg kan få bedst exp fra level 53 til 60, og det skal være på hell.
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Jun 16 2012 05:46am
Quote (Stonemeisteren @ 15 Jun 2012 19:31)
solgte 2 x "perfekt" SKULL GRASP.... begge med max dex  :thumbsup:  220 dollars per ring

og 920 LoH 1xxx sværd til knap 200 dollars

og andet rare DH items :=)


Det er vildt nok hvis du har solgt så meget og stadig ikke fundet ud af vi handler med euro
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,236.76
Jun 16 2012 06:03am
Quote (Slave @ Jun 16 2012 12:46pm)
Det er vildt nok hvis du har solgt så meget og stadig ikke fundet ud af vi handler med euro


:thumbsup:
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 16 2012 11:57am
Hvad ville i mene jeg skal søge efter af stats til min DH i en amulet ?
Tænkte lidt selv, ias, crit dmg og loh..
Men noget andet som i mener ? Btw det skal ikke være glass canon build..
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,236.76
Jun 16 2012 01:59pm
ias bliver nerfed i næste patch, så ville det ikke være dumt at betale for det nu? ;)
Go Back To Dansk Topic List
Prev14344454647167Next
Add Reply New Topic New Poll