d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Oddset Tråd
Prev14344454647135Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,236.76
Jun 9 2011 10:59am
Quote (DoitKaner @ Jun 9 2011 03:54pm)
Uafgjort efter 9 huller ~ Johnson - Crane

:)


hvordan gik det med kampene?
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Jun 9 2011 12:28pm
Quote (berens @ 9 Jun 2011 18:59)
hvordan gik det med kampene?


Oh My God !! Johnson blev uafgjort -.-'

Han førte med fucking 4 slag da der kun manglede 3 huller, og så laver han LORT i den til sidst ..

Alle de andre kampe køre ellers fint indtilvidere ... FML ! :lol:

................. Vi vinder pengene tilbage på søndag !
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,236.76
Jun 9 2011 12:35pm
Quote (DoitKaner @ Jun 9 2011 07:28pm)
Oh My God !! Johnson blev uafgjort -.-'

Han førte med fucking 4 slag da der kun manglede 3 huller, og så laver han LORT i den til sidst ..

Alle de andre kampe køre ellers fint indtilvidere ... FML ! :lol:

................. Vi vinder pengene tilbage på søndag !


DOH -.-'
du noob golf spiller -_-
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Jun 9 2011 12:36pm
Quote (berens @ 9 Jun 2011 20:35)
DOH -.-'
du noob golf spiller  -_-


Hahaha .. Sig det til Johnson . ! Hvem kan smide 5 slag væk på 3 huller -.-'
Men sådan er golf, et dårligt slag kan ødelægge meget ..

Men jeg sagde at det var den kamp jeg var mest usikker på , men var sku sikker på han ville ha vundet.. Især fordi han førte så meget ^^
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,236.76
Jun 9 2011 12:38pm
Quote (DoitKaner @ Jun 9 2011 07:36pm)
Hahaha .. Sig det til Johnson . ! Hvem kan smide 5 slag væk på 3 huller -.-'
Men sådan er golf, et dårligt slag kan ødelægge meget ..

Men jeg sagde at det var den kamp jeg var mest usikker på , men var sku sikker på han ville ha vundet.. Især fordi han førte så meget ^^


nu tør jeg ikke og satse stort på søndag..
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Jun 9 2011 12:40pm
Quote (berens @ 9 Jun 2011 20:38)
nu tør jeg ikke og satse stort på søndag..


Så skal du da bare lade vær' :lol:
Jeg satser skuda heller ikke "stort" .. Men satser det samme som idag , måske 200 pr odds :)
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,236.76
Jun 9 2011 12:41pm
Quote (DoitKaner @ Jun 9 2011 07:40pm)
Så skal du da bare lade vær' :lol:
Jeg satser skuda heller ikke "stort" .. Men satser det samme som idag , måske 200 pr odds :)


hvis jeg havde vundet idag, så havde jeg da smidt 500 på dem! :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Jun 9 2011 12:44pm
Quote (berens @ 9 Jun 2011 20:41)
hvis jeg havde vundet idag, så havde jeg da smidt 500 på dem! :D


Har satme også nitten over ikke at ha vundet ..
Men første dag ER altid den sværeste dag i at spille på ..

Men hva faen .. Du har stadig overskud for ugen ;)
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,236.76
Jun 9 2011 12:46pm
Quote (DoitKaner @ Jun 9 2011 07:44pm)
Har satme også nitten over ikke at ha vundet ..
Men første dag ER altid den sværeste dag i at spille på ..

Men hva faen .. Du har stadig overskud for ugen ;)


ja 8 kr :)
ved mindre mit fodbold/håndbold odds går ind :P
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Jun 9 2011 12:48pm
Quote (berens @ 9 Jun 2011 20:46)
ja 8 kr :)
ved mindre mit fodbold/håndbold odds går ind :P


Hah , når ja :D

Skriv lige ned hvad du har spillet på den :p
Og hvor meget du har lagt :lol:
Go Back To Dansk Topic List
Prev14344454647135Next
Add Reply New Topic New Poll