d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev143444546475001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 2,322
Joined: May 9 2007
Gold: 9,250.00
Nov 21 2010 06:29am
Quote (LegionOfAngels @ 21 Nov 2010 13:27)
Min computer er officielt fucked helt hen i vejret -.-


Trist, hvorfor? :)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 21 2010 06:30am
Quote (Sin @ Nov 21 2010 02:29pm)
Trist, hvorfor? :)


Yep, det skal jeg finde ud af xD

Lad mig sige det sådan her, den kan ikke længere starte op ;)
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Nov 21 2010 06:35am
Quote (LegionOfAngels @ 21 Nov 2010 13:30)
Yep, det skal jeg finde ud af xD

Lad mig sige det sådan her, den kan ikke længere starte op ;)


Kommer der en fejlmeddelse eller hvad sker der?
Kan du starte i fejlsikret?
Har du mistanke om virus?
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 21 2010 06:50am
Quote (LegionOfAngels @ Nov 21 2010 12:27pm)
Min computer er officielt fucked helt hen i vejret -.-


uh, nitten :P
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 21 2010 08:15am
Quote (Znuggle @ Nov 21 2010 02:35pm)
Kommer der en fejlmeddelse eller hvad sker der?
Kan du starte i fejlsikret?
Har du mistanke om virus?


Nope, det ser ud til det den ene ram blok der spiller ind :) Atm igang med backup inden det sker igen ^^ Men lykkedes mig at få liv i den ved at fjerne en ram blok
Member
Posts: 83,204
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,047.00
Nov 21 2010 01:28pm
Sker der folkens? :D

Jeg sidder bare og hører Specific radio imens jeg venter på klokken bliver 21:00 :thumbsup:
Member
Posts: 14,851
Joined: Dec 11 2005
Gold: 0.00
Nov 21 2010 01:39pm
Quote (Aura @ Nov 21 2010 07:28pm)
Sker der folkens? :D

Jeg sidder bare og hører Specific radio imens jeg venter på klokken bliver 21:00 :thumbsup:


Sker der kl 21:00 ?
Member
Posts: 83,204
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,047.00
Nov 21 2010 01:46pm
Quote (jacobsen-the-hero @ 21 Nov 2010 20:39)
Sker der kl 21:00 ?


Der kommer "Fringe" på kanal5 :D
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Nov 21 2010 02:02pm
Quote (jacobsen-the-hero @ 21 Nov 2010 20:39)
Sker der kl 21:00 ?


Der kommer Next på tv2.
Member
Posts: 83,204
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,047.00
Nov 21 2010 02:09pm
Ej hvor jeg hader reklamer når der er god film/serie på :angry:
Go Back To Dansk Topic List
Prev143444546475001Next
Closed New Topic New Poll