d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev1435436437438439482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,204
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,394.00
Mar 9 2012 10:06am
Så er det snart alle engelske hold, som er ude af Europæisk, medmindre City tager sig lidt sammen B)

Det er også sjovt, at se hvor meget folk undervurdere BBVA B)
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,554.16
Mar 9 2012 01:12pm
Quote (Provo2100 @ Mar 9 2012 05:06pm)
Så er det snart alle engelske hold, som er ude af Europæisk, medmindre City tager sig lidt sammen B)

Det er også sjovt, at se hvor meget folk undervurdere BBVA B)


United skal jo bare vinde med 2-0, så der er også en chance for dem da! :D
Member
Posts: 13,204
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,394.00
Mar 9 2012 01:14pm
Quote (berens @ Mar 9 2012 08:12pm)
United skal jo bare vinde med 2-0, så der er også en chance for dem da! :D


Men gør de så også det? Udfra deres europæiske spil i denne sæson, så ser det sort ud B)
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,554.16
Mar 9 2012 01:24pm
Quote (Provo2100 @ Mar 9 2012 08:14pm)
Men gør de så også det? Udfra deres europæiske spil i denne sæson, så ser det sort ud B)


De skal bare stramme ballerne og begynde at spille bold. NP B)
Member
Posts: 13,204
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,394.00
Mar 9 2012 02:03pm
Quote (berens @ Mar 9 2012 08:24pm)
De skal bare stramme ballerne og begynde at spille bold. NP  B)


Tjaa, men de har jo haft problemer hele sæsonen, hvorfor skulle det vende nu? B)
Member
Posts: 13,204
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,394.00
Mar 10 2012 11:29am
Hva så Liverpool B)
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Mar 10 2012 04:25pm
Quote (Provo2100 @ 10 Mar 2012 18:29)
Hva så Liverpool B)


Haha så godt ! Og så Bendtner :lol:
Member
Posts: 13,204
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,394.00
Mar 10 2012 04:33pm
Quote (Kaner @ Mar 10 2012 11:25pm)
Haha så godt ! Og så Bendtner :lol:


Ja lige præcis, så blir det bare ikke meget bedre B)

Det meste triste er dog, at han er en af vores "stjerner" på landsholdet :P
Member
Posts: 836
Joined: May 27 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Mar 10 2012 05:07pm
Dansk: Absolut ingen.
Spansk: Real Madrid
Engelsk: Tottenham
Member
Posts: 13,204
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,394.00
Mar 10 2012 05:09pm
Quote (BUCH94 @ Mar 11 2012 12:07am)
Dansk:  Absolut ingen.
Spansk: Real Madrid
Engelsk: Tottenham


Awww...

Er faktisk ekstrem glad over Tottenham og Liverpools tab idag, ærgeligt at Chelsea ikke også fik sig et nederlag :P
Go Back To Dansk Topic List
Prev1435436437438439482Next
Add Reply New Topic New Poll