Quote (berens @ Mar 8 2012 06:14pm)
Rettet

Quote (Kaner @ Mar 8 2012 06:17pm)
Faktisk enig

Kan godt være, at Villa ikke har været helt sig selv i denne sæson og Sanchez er i himmelen, men Villa er stadigvæk verdensklasse og han har en seriøst erfaring, som jeg gerne ville bringe med op til de øverste 3

Messi, Fabregas og i dette tilfælde Villa.
Ja både Messi og Fabregas har erfaring, men ikke ligeså mange år, som Villa og han vil dermed også være en slags støtteben, selvom jeg godt ved, at de ser ud til at klare det fint uden, så ville det altid gavne dem, da de lige er trådt ind i "mændendes" alder indenfor fodbold.

Tror det hele handler om en smagssag, men jeg ville da heller ikke have noget imod at se Sanchez deroppe, ville bare foretrække vores lille angrebs ekspert

Tag også i betragtning at frispark og straffe(ved godt at Messi sagtens kan klare denne post) er Villa det bedre end Sanchez

Quote (berens @ Mar 8 2012 06:26pm)
Du også en fornuftig mand jo

Godt at se dig med fgs igen, der går jo mange rygter om dig for tiden

Hvilke rygter?
This post was edited by Provo2100 on Mar 8 2012 11:33am