d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev1433434435436437482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,550.16
Mar 8 2012 11:14am
Quote (Provo2100 @ Mar 8 2012 05:39pm)
sagde jo at, hvis de først fik smag for målene, så kunne det godt blive en målfest B)

synes også deres 4-3-1-2 er ekstremt spændende, kan se mange muligheder med den.

evt.

---------Sanchez----Messi-----------
--------------------------------------
-------------Fabregas--------------
--------------------------------------
-----Iniesta-----------Xavi---------
--------------Busguets-------------
---------------------------------------
--Abidal--Puyol--Pique--D.Alves-
---------------------------------------
----------------Valdes----------------

Selvfølgelig kan man stille med andre spillere, men synes på en måde den her ville være den stærkeste. Bænken ville også se ret så farlig ud med Sanchez, Pedro, Thiago osv... og gode rotations muligheder.


Rettet :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Mar 8 2012 11:17am
Quote (berens @ 8 Mar 2012 18:14)
Rettet :D


Faktisk enig :P
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,550.16
Mar 8 2012 11:26am
Quote (Kaner @ Mar 8 2012 06:17pm)
Faktisk enig :P


Du også en fornuftig mand jo :)
Godt at se dig med fgs igen, der går jo mange rygter om dig for tiden <_<
Member
Posts: 13,204
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,394.00
Mar 8 2012 11:33am
Quote (berens @ Mar 8 2012 06:14pm)
Rettet :D


Quote (Kaner @ Mar 8 2012 06:17pm)
Faktisk enig :P


Kan godt være, at Villa ikke har været helt sig selv i denne sæson og Sanchez er i himmelen, men Villa er stadigvæk verdensklasse og han har en seriøst erfaring, som jeg gerne ville bringe med op til de øverste 3 B) Messi, Fabregas og i dette tilfælde Villa.

Ja både Messi og Fabregas har erfaring, men ikke ligeså mange år, som Villa og han vil dermed også være en slags støtteben, selvom jeg godt ved, at de ser ud til at klare det fint uden, så ville det altid gavne dem, da de lige er trådt ind i "mændendes" alder indenfor fodbold. :)

Tror det hele handler om en smagssag, men jeg ville da heller ikke have noget imod at se Sanchez deroppe, ville bare foretrække vores lille angrebs ekspert :)

Tag også i betragtning at frispark og straffe(ved godt at Messi sagtens kan klare denne post) er Villa det bedre end Sanchez :)

Quote (berens @ Mar 8 2012 06:26pm)
Du også en fornuftig mand jo :)
Godt at se dig med fgs igen, der går jo mange rygter om dig for tiden  <_<


Hvilke rygter? B)

This post was edited by Provo2100 on Mar 8 2012 11:33am
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,550.16
Mar 8 2012 11:39am
Quote (Provo2100 @ Mar 8 2012 06:33pm)
Hvilke rygter? B)


Pm ham og spørg ;)
Member
Posts: 13,204
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,394.00
Mar 8 2012 11:40am
Quote (berens @ Mar 8 2012 06:39pm)
Pm ham og spørg ;)


Intet problem B)
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Mar 8 2012 11:42am
Quote (Provo2100 @ Mar 8 2012 07:33pm)
Hvilke rygter? B)


Max er fisfyr han laver alle damer herinde G B)

Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,550.16
Mar 8 2012 11:47am
Quote (Provo2100 @ Mar 8 2012 06:40pm)
Intet problem B)


Lad os bare sige at han har et problem med nogle lån ^^
Member
Posts: 13,204
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,394.00
Mar 8 2012 11:49am
Quote (Vinum @ Mar 8 2012 06:42pm)
Max er fisfyr han laver alle damer herinde G B)


Tænkte det sgu nok! B)

Quote (berens @ Mar 8 2012 06:47pm)
Lad os bare sige at han har et problem med nogle lån ^^


Har snakket med ham B)
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Mar 8 2012 11:58am
Quote (berens @ 8 Mar 2012 18:26)
Du også en fornuftig mand jo :)
Godt at se dig med fgs igen, der går jo mange rygter om dig for tiden  <_<


Hehe :D
Yea, det køre igen ..
Og har ordnet det hele nu ^_^
Go Back To Dansk Topic List
Prev1433434435436437482Next
Add Reply New Topic New Poll