d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev1432433434435436482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Mar 7 2012 02:11pm
Quote (Provo2100 @ 7 Mar 2012 21:10)
Nej præcis og de har også magten på deres side, det er jo ikke Barca, som skal søge efter mål.

Man skal også tage deres boldbesiddelse i betragtning, det ender jo tit med 60/40 og ofte også højere, så de kan i princippet bare fedtspille kampen hjem og på den måde undgå skaderne B)


LOL, Messi er gud !
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Mar 7 2012 02:12pm
Quote (Kaner @ Mar 7 2012 09:11pm)
LOL, Messi er gud !


Ja det har jeg jo sagt så mange gange før B)
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Mar 7 2012 02:12pm
Quote (Provo2100 @ 7 Mar 2012 21:12)
Ja det har jeg jo sagt så mange gange før B)


:D
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Mar 7 2012 02:40pm
Messi <3
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Mar 7 2012 02:57pm
Quote (Vinum @ 7 Mar 2012 21:40)
Messi <3


Yup <3
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Mar 7 2012 03:01pm
Elsker at se en barca kamp :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Mar 7 2012 03:05pm
Quote (Vinum @ 7 Mar 2012 22:01)
Elsker at se en barca kamp :D


Me2 :D
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Mar 8 2012 10:39am
sagde jo at, hvis de først fik smag for målene, så kunne det godt blive en målfest B)

synes også deres 4-3-1-2 er ekstremt spændende, kan se mange muligheder med den.

evt.

---------D.Villa----Messi-----------
--------------------------------------
-------------Fabregas--------------
--------------------------------------
-----Iniesta-----------Xavi---------
--------------Busguets-------------
---------------------------------------
--Abidal--Puyol--Pique--D.Alves-
---------------------------------------
----------------Valdes----------------

Selvfølgelig kan man stille med andre spillere, men synes på en måde den her ville være den stærkeste. Bænken ville også se ret så farlig ud med Sanchez, Pedro, Thiago osv... og gode rotations muligheder.
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Mar 8 2012 10:55am
Quote (Provo2100 @ 8 Mar 2012 17:39)
sagde jo at, hvis de først fik smag for målene, så kunne det godt blive en målfest B)

synes også deres 4-3-1-2 er ekstremt spændende, kan se mange muligheder med den.

evt.

---------D.Villa----Messi-----------
--------------------------------------
-------------Fabregas--------------
--------------------------------------
-----Iniesta-----------Xavi---------
--------------Busguets-------------
---------------------------------------
--Abidal--Puyol--Pique--D.Alves-
---------------------------------------
----------------Valdes----------------

Selvfølgelig kan man stille med andre spillere, men synes på en måde den her ville være den stærkeste. Bænken ville også se ret så farlig ud med Sanchez, Pedro, Thiago osv... og gode rotations muligheder.


Det var sku sjovt at se :D
Og ja, nice opstilling :P
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Mar 8 2012 11:01am
Quote (Kaner @ Mar 8 2012 05:55pm)
Det var sku sjovt at se :D
Og ja, nice opstilling :P


Ja det var vildt nok B) viser bare klasse forskellen. Til alle jer real fans, som er så glade for, at være foran, så kan jeg forsikre jer om, at det højst sandsynligt skyldes, at de fleste Barca spillere er ved at være godt mætte og ikke er sulten efter de samme titler de allerede har vundet, på samme måde, som de var førhen og på den måde, som real hungre efter det. Selvfølgelig skyldes det da også at real har spillet flot, ingen tvivl, men hvis man ser på de kampe Barca spiller imod de vigtige og større hold, så kan man godt se, at Barca stadigvæk er klasser over real. B)

Ja synes den er lækker og så bevare de noget af det, som de kender. Hvis du spørger man, fås den nok ikke meget stærkere, medmindre de vil gå helt amok med offensiven og spille med 3 forsvarsspillere, men så ryger deres wingbacks (Alves primært) og det ville være synd imo. B)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1432433434435436482Next
Add Reply New Topic New Poll