sagde jo at, hvis de først fik smag for målene, så kunne det godt blive en målfest

synes også deres 4-3-1-2 er ekstremt spændende, kan se mange muligheder med den.
evt.
---------D.Villa----Messi-----------
--------------------------------------
-------------Fabregas--------------
--------------------------------------
-----Iniesta-----------Xavi---------
--------------Busguets-------------
---------------------------------------
--Abidal--Puyol--Pique--D.Alves-
---------------------------------------
----------------Valdes----------------
Selvfølgelig kan man stille med andre spillere, men synes på en måde den her ville være den stærkeste. Bænken ville også se ret så farlig ud med Sanchez, Pedro, Thiago osv... og gode rotations muligheder.