d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev1431432433434435482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 14 2012 01:48pm
Quote (Vinum @ Jan 18 2012 08:13pm)
Lmk hvis du finder en live stream !



Barca :love:



Barca er lidt efter i ligaen..
De klarer sig ikk for godt lige pt.. ^_^

Quote (Kaner @ Feb 14 2012 06:32pm)
Lige præcis ;)
Hmmm, små kedelige kampe i aften. Men man skal da være gal hvis man ikke tror Barca tager en sejr i aften :LOL:
Tror dog de holder målet rent. Jeg gætter på 0-2 Barca :)


Lyder godt :D
har sat den til uafgjort med barca 0-2 lever fra start ;)!

This post was edited by bettelap on Feb 14 2012 01:50pm
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Feb 14 2012 02:33pm
Quote (bettelap @ 14 Feb 2012 20:48)
Lyder godt :D
har sat den til uafgjort med barca 0-2 lever fra start ;)!


Den må give en del ? 4.XX ? :)
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Feb 14 2012 03:33pm
Quote (Vinum @ 14 Feb 2012 18:27)
Så drenge nu kan vi få åbnet ild her i topic igen !
CL iaften
Hva siger i til resultatet :)?
Jeg tror på en barca sejr men dog højt pres fra kusen og nok et enkelt mål


Way to go .. Godt bedømt :)
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Feb 14 2012 03:35pm
Quote (Kaner @ Feb 14 2012 11:33pm)
Way to go .. Godt bedømt :)


tak tak :)
Member
Posts: 836
Joined: May 27 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Mar 7 2012 04:41am
Real Madrid & Santos Pga Neymar Selvfølgelig! :blush:
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Mar 7 2012 02:04pm
Hva så¨folkens.. Hvad tror i kampene ender iaften? B)
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Mar 7 2012 02:06pm
Quote (Provo2100 @ 7 Mar 2012 21:04)
Hva så¨folkens.. Hvad tror i kampene ender iaften? B)


Efter at ha set de første 20 min siger jeg 2-0 ..
Har selv spillet at de skal vinde med mindst 3 mål ..
Men synes ikke de spiller som de plejer pt :P

Hva med dig ?
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Mar 7 2012 02:07pm
Quote (Kaner @ Mar 7 2012 09:06pm)
Efter at ha set de første 20 min siger jeg 2-0 ..
Har selv spillet at de skal vinde med mindst 3 mål ..
Men synes ikke de spiller som de plejer pt :P

Hva med dig ?


Vil godt give dig ret i den her, de køre den bare hjem stille og roligt idag, men hvis de først for smag for målene, så går det stærkt, det ved vi jo ;)
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Mar 7 2012 02:08pm
Quote (Provo2100 @ 7 Mar 2012 21:07)
Vil godt give dig ret i den her, de køre den bare hjem stille og roligt idag, men hvis de først for smag for målene, så går det stærkt, det ved vi jo ;)


Lige præcis ! Tror dog også at Guardiola har sagt at de skal tage den med ro.
Han har ikke råd til at få skader pt :P
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Mar 7 2012 02:10pm
Quote (Kaner @ Mar 7 2012 09:08pm)
Lige præcis ! Tror dog også at Guardiola har sagt at de skal tage den med ro.
Han har ikke råd til at få skader pt :P


Nej præcis og de har også magten på deres side, det er jo ikke Barca, som skal søge efter mål.

Man skal også tage deres boldbesiddelse i betragtning, det ender jo tit med 60/40 og ofte også højere, så de kan i princippet bare fedtspille kampen hjem og på den måde undgå skaderne B)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1431432433434435482Next
Add Reply New Topic New Poll