Quote (Vinum @ 14 Feb 2012 18:27)
Så drenge nu kan vi få åbnet ild her i topic igen !
CL iaften
Hva siger i til resultatet :)?
Jeg tror på en barca sejr men dog højt pres fra kusen og nok et enkelt mål
Lige præcis

Hmmm, små kedelige kampe i aften. Men man skal da være gal hvis man ikke tror Barca tager en sejr i aften

Tror dog de holder målet rent. Jeg gætter på 0-2 Barca
