d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev1430431432433434482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,379
Joined: Aug 10 2010
Gold: 0.00
Jan 18 2012 01:08pm
Quote (berens @ Jan 18 2012 08:59pm)
Kommer vel på kanal 6?
Ellers bliver jeg slemt skuffet


kanal 9 -.-
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,260.16
Jan 18 2012 01:09pm
Quote (BackInBusiness @ Jan 18 2012 08:08pm)
kanal 9 -.-


no way. Den har jeg ikke :wallbash:
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jan 18 2012 01:12pm
:wub: Madrid :wub:
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Jan 18 2012 01:13pm
Quote (berens @ Jan 18 2012 09:09pm)
no way. Den har jeg ikke :wallbash:


Lmk hvis du finder en live stream !

Quote (bettelap @ Jan 18 2012 09:12pm)
:wub: Madrid :wub:


Barca :love:

This post was edited by Vinum on Jan 18 2012 01:13pm
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,260.16
Jan 18 2012 01:19pm
Quote (bettelap @ Jan 18 2012 08:12pm)
:wub: Madrid :wub:


ja da <3

Quote (Vinum @ Jan 18 2012 08:13pm)
Lmk hvis du finder en live stream !



Barca :love:


Gider ikke se det på live stream. Det sku kun hulabula sprog kommentarorne har :D
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Jan 18 2012 01:24pm
Quote (berens @ Jan 18 2012 09:19pm)
ja da <3



Gider ikke se det på live stream. Det sku kun hulabula sprog kommentarorne har :D


true sad så dansk fodbold med ja ved ingen gang hva sprog det var :D
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,260.16
Jan 19 2012 01:22pm
Quote (Vinum @ Jan 18 2012 08:24pm)
true sad så dansk fodbold med ja ved ingen gang hva sprog det var :D


haha :D
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Feb 14 2012 11:27am
Så drenge nu kan vi få åbnet ild her i topic igen !
CL iaften
Hva siger i til resultatet :)?
Jeg tror på en barca sejr men dog højt pres fra kusen og nok et enkelt mål
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Feb 14 2012 11:32am
Quote (Vinum @ 14 Feb 2012 18:27)
Så drenge nu kan vi få åbnet ild her i topic igen !
CL iaften
Hva siger i til resultatet :)?
Jeg tror på en barca sejr men dog højt pres fra kusen og nok et enkelt mål


Lige præcis ;)
Hmmm, små kedelige kampe i aften. Men man skal da være gal hvis man ikke tror Barca tager en sejr i aften :LOL:
Tror dog de holder målet rent. Jeg gætter på 0-2 Barca :)
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Feb 14 2012 11:34am
Quote (Kaner @ Feb 14 2012 07:32pm)
Lige præcis ;)
Hmmm, små kedelige kampe i aften. Men man skal da være gal hvis man ikke tror Barca tager en sejr i aften :LOL:
Tror dog de holder målet rent. Jeg gætter på 0-2 Barca :)


Ved ikk helt barca har haft en smule nedture fortiden men skulle gerne ende over i en sikker sejr til barca :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1430431432433434482Next
Add Reply New Topic New Poll