d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Joke
Prev1424344454660Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
Dec 2 2011 11:12am
Hvorfor gik gokke sokken over vejen?
- Fordi jeg havde taget den forkerte sok på :(

Hvorfor gik skeletet ikke over vejen?
- Den havde ikke mave til det.

Hvorfor er koranen 300 sider større end biblen?
- Fordi den Danske bistandslov står deri.

Hvad har en dårlig bokser og bøsser tilfællles?
- De får begge tæsk i ringen.

Hvad har biksemad og bøsser tilfælles?
- De roder begge rundt i maden fra igår.

Hvad giver en neger sit barn i fødselsdags gave?
- Din cykel.
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Dec 2 2011 12:26pm
Quote (Organized @ 2 Dec 2011 18:12)
Hvorfor gik gokke sokken over vejen?
- Fordi jeg havde taget den forkerte sok på :(

Hvorfor gik skeletet ikke over vejen?
- Den havde ikke mave til det.

Hvorfor er koranen 300 sider større end biblen?
- Fordi den Danske bistandslov står deri.


Hvad har en dårlig bokser og bøsser tilfællles?
- De får begge tæsk i ringen.

Hvad har biksemad og bøsser tilfælles?
- De roder begge rundt i maden fra igår.

Hvad giver en neger sit barn i fødselsdags gave?
- Din cykel.


:rofl:
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Dec 3 2011 04:58am
Lille Peter kommer styrtende hjem fra skole og råber : Mor. Jeg har lært at skrive i dag !

Mor : Nå, og hvad har du så skrevet ?

Lille Peter : Det ved jeg ikke, for vi har ikke lært at læse endnu.
Member
Posts: 18,675
Joined: Oct 11 2006
Gold: 43,996.00
Dec 3 2011 08:20am
Quote (Showtek @ 27 Oct 2011 19:03)
Pigen fryser fingrene og klager til mor, der siger, hun kan varme dem i sit skød.
Senere følges pigen med en dreng. Han klager over kolde fingre. Pigen siger, han kan varme dem i hendes skød. Så klager han over sin kolde næse. Pigen siger, han kan varme den i hendes skød. Drengen siger, så hans penis er stiv af kulde.
Pigen spørger senere sin mor, om hun har hørt om en penis. Bekymret svarer moren ja, hvorefter pigen siger: sikke svineri de laver, når de tør op.


haha
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Dec 4 2011 06:23am
En kvindelig reporter var sendt ud på landet for at interviewe en landmand om kogalskab.

Reporteren: Hvorfor er kogalskab så udbredt ?

Landmanden: Det er da logisk !

Reporteren: Hvorfor dog det ?

Landmanden: Hvis jeg tog dig på patterne 4 gange om dagen, ville du så ikke også blive gal
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Dec 4 2011 01:47pm
Betjenten : De har kørt for stærkt. De får en kæmpe bøde.

Bilisten : Må man godt sige 'svin' til en betjent ?

Betjenten : Nej, bestemt ikke.

Bilisten : Nå, men må man så sige 'hr. betjent' til et svin ?

Betjenten : Det er der vist ikke noget i vejen for.

Bilisten : Nå, men så fortsat god dag, hr. betjent
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Dec 4 2011 03:33pm
Cop pulls over a driver for speeding:

Cop: I've been waiting for you aalllll day.

Driver: I know and I'm sorry... I came here as fast as I could.
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Dec 5 2011 05:35am
En mand går ind i en dyrehandel

Manden : Jeg vil gerne bede om 8 rotter, 17 mus, en pose med 36 lopper og en pose med 41 kakerlakker

Dyrehandleren : Spørger forbavset, Men hvad skal De dog bruge den mærkelige blanding af dyr til ?

Manden : Jeg har sagt min lejlighed op, og der står i kontrakten, at jeg skal efterlade den i samme stand, som jeg modtog den !
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Dec 5 2011 05:16pm
En lille nervøs mand går ind på et grumt værtshus og spørger

Manden : Ørhm, unskyld, men hvem af de herrer ejer den dobermann der stod udenfor ?

En kæmpe rocker rejser sig op

Rockeen : Det er min dobermann. Hvorfor ?

Manden : Jeg tror lige min hund har dræbt den.

Rockeen : Dræbt den? Hvad er din hund for en ?

Manden : Det er en fire måneder gammel puddel.

Rockeen : Hvordan faen kan min dobermann blive dræbt af din puddel ?

Manden : Ved at få den galt i halsen !

Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Dec 6 2011 01:06am
En dag da lille Per havde geografi hende i skolen, og lærte om danske byer og deres oprindelse

læreren : er der nogen af jer, der kan komme med nogle eksempler

lille Per : Der var engang en borg og uden om den borg, var der en stor ål. Hvad tror du byen kom til at hedde?

Læren: Ålborg

Lille Per: Nej for ålen den hed Svend
Go Back To Dansk Topic List
Prev1424344454660Next
Add Reply New Topic New Poll