Quote (berens @ 15 Dec 2011 18:54)
Fck sejr iaften?
Quote (Vinum @ 15 Dec 2011 18:56)
Hvem møder de? og har de chance for gå videre egentlig?
Ved det ikke helt , synes de laver nye regler hvis 2 hold har samme point..
Men hvis det er, så skal Fck vinde og Liege (Som de faktisk er favoritter til, og det er i Parken)
Men, så skal Hannover på hjemmebane tabe til det sidste taber-hold i gruppen.
Så chancerne er minimale ..
Hvis det er målscore forskellen som gør forskellen, så skal Fck vinde ret stort, og Hannover tabe sådan 2-0 / 3-0 ^^
