d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev1428429430431432482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 15 2011 12:07pm
Quote (berens @ 15 Dec 2011 18:54)
Fck sejr iaften?


Quote (Vinum @ 15 Dec 2011 18:56)
Hvem møder de? og har de chance for gå videre egentlig?


Ved det ikke helt , synes de laver nye regler hvis 2 hold har samme point..
Men hvis det er, så skal Fck vinde og Liege (Som de faktisk er favoritter til, og det er i Parken)
Men, så skal Hannover på hjemmebane tabe til det sidste taber-hold i gruppen.
Så chancerne er minimale ..
Hvis det er målscore forskellen som gør forskellen, så skal Fck vinde ret stort, og Hannover tabe sådan 2-0 / 3-0 ^^

Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Dec 15 2011 12:09pm
Quote (Kaner @ Dec 15 2011 08:07pm)
Ved det ikke helt , synes de laver nye regler hvis 2 hold har samme point..
Men hvis det er, så skal Fck vinde og Liege (Som de faktisk er favoritter til, og det er i Parken)
Men, så skal Hannover på hjemmebane tabe til det sidste taber-hold i gruppen.
Så chancerne er minimale ..
Hvis det er målscore forskellen som gør forskellen, så skal Fck vinde ret stort, og Hannover tabe sådan 2-0 / 3-0 ^^

http://i43.tinypic.com/30k5168.jpg


Oooh ja okay farvel dansk fodbold i europa :)
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 15 2011 12:11pm
Quote (Vinum @ 15 Dec 2011 19:09)
Oooh ja okay farvel dansk fodbold i europa :)


Præcis :D
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,260.16
Dec 16 2011 04:27am
Quote (Kaner @ Dec 15 2011 07:07pm)
Ved det ikke helt , synes de laver nye regler hvis 2 hold har samme point..
Men hvis det er, så skal Fck vinde og Liege (Som de faktisk er favoritter til, og det er i Parken)
Men, så skal Hannover på hjemmebane tabe til det sidste taber-hold i gruppen.
Så chancerne er minimale ..
Hvis det er målscore forskellen som gør forskellen, så skal Fck vinde ret stort, og Hannover tabe sådan 2-0 / 3-0 ^^

http://i43.tinypic.com/30k5168.jpg


Nej de havde ikke muligheden da Hannover var bedst indbyrdes. Det betyder åbenbart mere end målscore pt :)
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 16 2011 09:23pm
Quote (berens @ 16 Dec 2011 11:27)
Nej de havde ikke muligheden da Hannover var bedst indbyrdes. Det betyder åbenbart mere end målscore pt :)


Ty for info !
Synes de laver om på den regel hele tiden ^^
Men ty , og ja , så var der jo intet at spille for .. -.-
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,260.16
Dec 17 2011 04:37am
Quote (Kaner @ Dec 17 2011 04:23am)
Ty for info !
Synes de laver om på den regel hele tiden ^^
Men ty , og ja , så var der jo intet at spille for .. -.-


ye. Kan sku heller ikke se hvad der var galt med reglen med målscore og udebane mål :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 18 2011 05:09am
Kom så Arsenal ! Tag point fra City idag ! <3
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,260.16
Dec 18 2011 05:25am
Quote (Kaner @ Dec 18 2011 12:09pm)
Kom så Arsenal ! Tag point fra City idag ! <3


manchester sejre og arsenal sejre, så har vi igen det rigtige machester hold på toppen! :wub:

This post was edited by berens on Dec 18 2011 05:26am
Member
Posts: 2,199
Joined: Dec 11 2011
Gold: 9,840.00
Dec 18 2011 08:03am
En liverpool sejr idag så det sku en perfekt søndag. :D
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,260.16
Dec 18 2011 09:01am
Quote (Dequal @ Dec 18 2011 03:03pm)
En liverpool sejr idag så det sku en perfekt søndag. :D


Det ser fornuftigt ud så :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev1428429430431432482Next
Add Reply New Topic New Poll