d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev1426427428429430482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 13 2011 02:05pm
Quote (berens @ 13 Dec 2011 20:55)
Jep! :D


;)
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Dec 13 2011 02:14pm
Quote (Kaner @ 13 Dec 2011 20:44)
Du må da give mig ret i at det er lidt småkedeligt at en mega-milliardær køber sig til at blive "verdens bedste" klub..
United har lavet nogle SUPER gode handler i år, og vi er kun 2 point bag jer, så synes ikke du skal spille alt for smart.
Den eneste fejl SAF har lavet i år er at vi ikke fik nogen af de midtbanespillere vi ville ha. Og den ene vi fik har været skadet siden ..
Jeg tror personligt City vinder, med mindre de får gummi-arm i slutningen som mange hold gør, udover United.
Se på Arsenal, de havde et mega forspring for nogle sæsoner siden, men de tabte det hele på gulvet i de sidste runder..
Synes dog stadig at det er lidt kedeligt at købe sig til sejr, fordi man har for mange penge til at bruge ..


Det er da også kedeligt at se en stor klub blive en kæmpe joke fordi de har så travelt med at spare et par millioner som de kunne tjene på få dage.
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 13 2011 02:16pm
Quote (waw @ 13 Dec 2011 21:14)
Det er da også kedeligt at se en stor klub blive en kæmpe joke fordi de har så travelt med at spare et par millioner som de kunne tjene på få dage.


Desværre hænger det ikke sådan sammen i Manchester United..
Glazer famillien, som både ejer og sidder på de største kontorer, kom ind i klubben med et underskud på omkring 2mia ..
Familien gæld blev indtager i klubben, og derfor har de haft økonomiske problemer i mange år ..
Hvis ikke de var kommet ind med den gæld, ville United have et langt større transferbudget end de har nu ..
Det er pisse sørgeligt ..
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Dec 13 2011 02:18pm
Quote (Kaner @ 13 Dec 2011 21:16)
Desværre hænger det ikke sådan sammen i Manchester United..
Glazer famillien, som både ejer og sidder på de største kontorer, kom ind i klubben med et underskud på omkring 2mia ..
Familien gæld blev indtager i klubben, og derfor har de haft økonomiske problemer i mange år ..
Hvis ikke de var kommet ind med den gæld, ville United have et langt større transferbudget end de har nu ..
Det er pisse sørgeligt ..


De skal til at finde sig nogen nye ejer...
Hvis de ikke får det inden den nye regl kommer om at man ikke må have kæmpe gæld osv, så er United godt og grundigt kneppet og vil være en færdig klub :lol:
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 13 2011 02:23pm
Quote (waw @ 13 Dec 2011 21:18)
De skal til at finde sig nogen nye ejer...
Hvis de ikke får det inden den nye regl kommer om at man ikke må have kæmpe gæld osv, så er United godt og grundigt kneppet og vil være en færdig klub :lol:


Har du aldrig set / hørt om alle fans kampagner som hedder : "Love United, Hate Glazer" ..
Sidste sæson, eller to siden, kan ikke helt huske præcis. Der spillede United mod Milan hvor Beckham var udlejet til Milan.
Efter kampen, tog han sit "Green & Gold" tørklæde på, som indikere "Love United, Hate Glazer"
Det var det største øjeblik efter han forlod United ..



Tror ikke at de bare kan skifte ejere sådan lige..
Men ja, hvis de stadig har en rød bundlinje, er de fucked når den regl træder i kræft .. :/


e/ Billedet er taget på Old Trafford, og han klapper af United's fans ! <3

This post was edited by Kaner on Dec 13 2011 02:24pm
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Dec 13 2011 02:58pm
Quote (Kaner @ 13 Dec 2011 21:23)
Har du aldrig set / hørt om alle fans kampagner som hedder : "Love United, Hate Glazer" ..
Sidste sæson, eller to siden, kan ikke helt huske præcis. Der spillede United mod Milan hvor Beckham var udlejet til Milan.
Efter kampen, tog han sit "Green & Gold" tørklæde på, som indikere "Love United, Hate Glazer"
Det var det største øjeblik efter han forlod United ..

http://i44.tinypic.com/21u9m8.jpg

Tror ikke at de bare kan skifte ejere sådan lige..
Men ja, hvis de stadig har en rød bundlinje, er de fucked når den regl træder i kræft .. :/


e/ Billedet er taget på Old Trafford, og han klapper af United's fans ! <3


jo^^
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 13 2011 03:02pm
Quote (waw @ 13 Dec 2011 21:58)
jo^^


Jo hvad ? :D
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Dec 13 2011 03:37pm
Quote (Kaner @ 13 Dec 2011 22:02)
Jo hvad ? :D


"Har du aldrig set / hørt om alle fans kampagner som hedder : "Love United, Hate Glazer" .."
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 13 2011 03:38pm
Quote (waw @ 13 Dec 2011 22:37)
"Har du aldrig set / hørt om alle fans kampagner som hedder : "Love United, Hate Glazer" .."


Ah, :)
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Dec 13 2011 06:05pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev1426427428429430482Next
Add Reply New Topic New Poll