Quote (waw @ 13 Dec 2011 20:32)
Købe klubben?
Hva United så?
Spare klubben ?

Det sku da bedre at bruge penge som et top hold så man forbliver et top hold.
Se United, for 2-3 år siden var de et top hold, i hvertfald et top 3 hold, et af de bedste, se nu hvad de er blevet, de ikke engang på top 5 mere, de den største joke det her år, en skændsel af en klub.
Du må da give mig ret i at det er lidt småkedeligt at en mega-milliardær køber sig til at blive "verdens bedste" klub..
United har lavet nogle SUPER gode handler i år, og vi er kun 2 point bag jer, så synes ikke du skal spille alt for smart.
Den eneste fejl SAF har lavet i år er at vi ikke fik nogen af de midtbanespillere vi ville ha. Og den ene vi fik har været skadet siden ..
Jeg tror personligt City vinder, med mindre de får gummi-arm i slutningen som mange hold gør, udover United.
Se på Arsenal, de havde et mega forspring for nogle sæsoner siden, men de tabte det hele på gulvet i de sidste runder..
Synes dog stadig at det er lidt kedeligt at købe sig til sejr, fordi man har for mange penge til at bruge ..