d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev1425426427428429482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Dec 13 2011 10:50am
Quote (berens @ Dec 13 2011 06:40pm)
:bonk:
Godt at city gik med os :thumbsup:


Ja :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 13 2011 01:13pm
Nice at Chelsea vandt igår !
Go kamp, dog heldigt at Chelsea vandt den på et straffe ..
Nu er der kun 3 point op til købe-klubben ..
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,260.16
Dec 13 2011 01:16pm
Quote (Kaner @ Dec 13 2011 08:13pm)
Nice at Chelsea vandt igår !
Go kamp, dog heldigt at Chelsea vandt den på et straffe ..
Nu er der kun 3 point op til købe-klubben ..


2 point?
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 13 2011 01:16pm
Quote (berens @ 13 Dec 2011 20:16)
2 point?


Ja, præcis ..
Det var fordi jeg regnede det ud efter 1-1 .. :D
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,260.16
Dec 13 2011 01:20pm
Quote (Kaner @ Dec 13 2011 08:16pm)
Ja, præcis ..
Det var fordi jeg regnede det ud efter 1-1 .. :D


:wallbash:
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Dec 13 2011 01:32pm
Quote (Kaner @ 13 Dec 2011 20:13)
Nice at Chelsea vandt igår !
Go kamp, dog heldigt at Chelsea vandt den på et straffe ..
Nu er der kun 3 point op til købe-klubben ..


Købe klubben?

Hva United så?
Spare klubben ? :lol:

Det sku da bedre at bruge penge som et top hold så man forbliver et top hold.

Se United, for 2-3 år siden var de et top hold, i hvertfald et top 3 hold, et af de bedste, se nu hvad de er blevet, de ikke engang på top 5 mere, de den største joke det her år, en skændsel af en klub.
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 13 2011 01:44pm
Quote (waw @ 13 Dec 2011 20:32)
Købe klubben?

Hva United så?
Spare klubben ? :lol:

Det sku da bedre at bruge penge som et top hold så man forbliver et top hold.

Se United, for 2-3 år siden var de et top hold, i hvertfald et top 3 hold, et af de bedste, se nu hvad de er blevet, de ikke engang på top 5 mere, de den største joke det her år, en skændsel af en klub.


Du må da give mig ret i at det er lidt småkedeligt at en mega-milliardær køber sig til at blive "verdens bedste" klub..
United har lavet nogle SUPER gode handler i år, og vi er kun 2 point bag jer, så synes ikke du skal spille alt for smart.
Den eneste fejl SAF har lavet i år er at vi ikke fik nogen af de midtbanespillere vi ville ha. Og den ene vi fik har været skadet siden ..
Jeg tror personligt City vinder, med mindre de får gummi-arm i slutningen som mange hold gør, udover United.
Se på Arsenal, de havde et mega forspring for nogle sæsoner siden, men de tabte det hele på gulvet i de sidste runder..
Synes dog stadig at det er lidt kedeligt at købe sig til sejr, fordi man har for mange penge til at bruge ..
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,260.16
Dec 13 2011 01:47pm
United skal nok vinde denne her sæson. City er slet ikke rutineret nok til at kunne vinde ;)
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 13 2011 01:50pm
Quote (berens @ 13 Dec 2011 20:47)
United skal nok vinde denne her sæson. City er slet ikke rutineret nok til at kunne vinde ;)


Også lidt det jeg referere til mht. til Arsenal.
Tror City kommer til føre hele vejen til enden, men når der er 10 runder tilbage, så går det galt..
Ellers holder de den, og tager lortet .. xD
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,260.16
Dec 13 2011 01:55pm
Quote (Kaner @ Dec 13 2011 08:50pm)
Også lidt det jeg referere til mht. til Arsenal.
Tror City kommer til føre hele vejen til enden, men når der er 10 runder tilbage, så går det galt..
Ellers holder de den, og tager lortet .. xD


Jep! :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev1425426427428429482Next
Add Reply New Topic New Poll