Quote (Kakaomanden @ 31 Oct 2011 17:50)
Jamen mange af de nuværende mods har ikke styr på en skid, alså. De er bare pisse magthungrende :]
Bare rolig, tror ikke du bliver banned!
After de havde banned nogle stykker, for at have skrevet ting som at de havde scammed Njaguar for 300 år siden, lavede jeg 2 topics, hvor der stod, at D2JSP er korrupt. Det gav "kun" 1 måneds susp. + 10% warn.
Haha, det gav kun 1 måneds suspend og 10% warn.

Jeg vil dybest set give dig ret, nu har jeg været mod forskellige steder, men jeg har aldrig oplevet noget lignende, det værste er at de faktisk kan risikere at bryde med EU regler vedrørende internet handel, da de fleste har betalt penge for FG herinde.
Hvis du bliver banned eller locked uden nogle dissideret grund, men pga. en mod har set sig sur på dig, kan du faktisk melde det til forbrugernævnet.
Det er set før at det er de forkerte moderatorer der sidder der, der er dem der kun sidder der for lige præcis det du siger, magt.
E: Et sted den er helt galt er i GC (general chat) og i Christian fellowship, i CF må du slet ikke betvivle eksistensen af Jesus, eller den kristne lære, så får du warn, lol.
E: Nu er dette ikke hæftet på de danske mods, men bare mods på siden i helhed
This post was edited by Sometimes on Oct 31 2011 11:01am