d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev14244254264274281003Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 27 2010 01:49pm
når jeg er vokset meget mere skal jeg helt klart ha mine overarme tattoveret, som fra vær arm går ind på hver side af brystet hvis i forstår hvad jeg mener
og så skal jeg os bare ha min hænder tattoveret, har jeg altid godt ville ha.
self noget på ryggen,
og så sikkert en masse små nogen rundt omkring som har betydninger,
edit : og sikkert noget på begge underarme, men ved ikk om det vil se godt ud så når man allerede har på hænderne + overarmene, hmm..

de der tribals tatto's, seriøst, jeg forstår ikk hvad folk ser i dem, virkeligt. de kan self godt se syge ud, men hvis man tænker over det og virkeligt kigger på dem, gir det ingen mening & det ser bare grimt ud, ville heller se på min normale krop ind at se på en tribal tatto på min krop.

This post was edited by TheStreetMan on Feb 27 2010 01:53pm
Banned
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 27 2010 02:00pm
nå men jeg vil gå i seng og se film
kæft jeg træt
vågnet op kl 5 om morgen fordi jeg drømte noget mærkeligt, har sovet 3 timer kun eller så noget...
været op og træne & i svømmehal

kan ikk mere nu, lol

ses XD
Member
Gold: 2,095.00
Feb 27 2010 02:11pm
Quote (TheStreetMan @ Feb 27 2010 09:00pm)
nå men jeg vil gå i seng og se film
kæft jeg træt
vågnet op kl 5 om morgen fordi jeg drømte noget mærkeligt, har sovet 3 timer kun eller så noget...
været op og træne & i svømmehal

kan ikk mere nu, lol

ses XD

godnat :D :D
Member
Gold: 253,169.00
Feb 27 2010 03:10pm
Quote (TheStreetMan @ 27 Feb 2010 20:49)
når jeg er vokset meget mere skal jeg helt klart ha mine overarme tattoveret, som fra vær arm går ind på hver side af brystet hvis i forstår hvad jeg mener
og så skal jeg os bare ha min hænder tattoveret, har jeg altid godt ville ha.
self noget på ryggen,
og så sikkert en masse små nogen rundt omkring som har betydninger,
edit : og sikkert noget på begge underarme, men ved ikk om det vil se godt ud så når man allerede har på hænderne + overarmene, hmm..

de der tribals tatto's, seriøst, jeg forstår ikk hvad folk ser i dem, virkeligt. de kan self godt se syge ud, men hvis man tænker over det og virkeligt kigger på dem, gir det ingen mening & det ser bare grimt ud, ville heller se på min normale krop ind at se på en tribal tatto på min krop.

Sådan har jeg det hver gang jeg ser en tatoo :P
Member
Gold: 14,259.00
Feb 27 2010 03:18pm
Quote (Monze @ Feb 27 2010 10:10pm)
Sådan har jeg det hver gang jeg ser en tatoo :P

jeg synes tattoveringer er flotte.
jeg synes kroppen som så, er grim uden nogen form for kropsudsmykning.
der er også mange der syntes at piger med tatto's er grimt.
men altså, come on. det sku da frækt :D

kan referere til Malou der fik 3 pladsen i DM i strip.
er du da hjernesvag hun er lækker!
og live er hun endnu bedre! :D
Member
Gold: 7,454.00
Feb 27 2010 03:35pm
Quote (Tol_lunatick @ Feb 27 2010 09:18pm)
jeg synes tattoveringer er flotte.
jeg synes kroppen som så, er grim uden nogen form for kropsudsmykning.
der er også mange der syntes at piger med tatto's er grimt.
men altså, come on. det sku da frækt :D

kan referere til Malou der fik 3 pladsen i DM i strip.
er du da hjernesvag hun er lækker!
og live er hun endnu bedre! :D

Syntes også selv om tattoos! :D

Dog kan jeg ikk' lide Tribals der ikk' har nogen form for betydning til sig, som bare er der for at være der.
En tattovering skal have en historie, en tanke eller en følelse bag sig, den skal ikk være der bare for at personen kan se styg ud.

Beundrer min fars tudser! Skal selv have en tattoo eller flere, har bare ikk besluttet mig for hvad det skal være, endnu.

Hva med dig/jer ?
Member
Gold: 14,259.00
Feb 27 2010 04:04pm
Quote (xz-master @ Feb 27 2010 10:35pm)
Syntes også selv om tattoos! :D

Dog kan jeg ikk' lide Tribals der ikk' har nogen form for betydning til sig, som bare er der for at være der.
En tattovering skal have en historie, en tanke eller en følelse bag sig, den skal ikk være der bare for at personen kan se styg ud.

Beundrer min fars tudser! Skal selv have en tattoo eller flere, har bare ikk besluttet mig for hvad det skal være, endnu.

Hva med dig/jer ?

haha
du sku se min far.
han er en mand med tatto's uden betydninger
hele både højre og venstre arm fra start til ende er fyldt op med nøgne damer, med våben og pis og lort :D nu ser det så okay ud til manden, eftersom han ret stor ^_^
og så har han et par ordsprog hist og her.
jeg og min brors fødselsdato og navn, og meget andet.
han har dog også stortset over det hele :)

begge skulderblade.
begge arme er fyldt op. + lidt på den ene hånd.
brystkassen ^^
så der er ikke så meget plads tilbage, men altså han fik dem jo også lavet dengang han var 14 - 15 år. dengang var det meget moderne med den slags.

men altså, jeg må da ærlig indrømme når jeg en dag får en datter, og så hun kom hjem med en gut med tatto's af nøgne damer på armene, så havde jeg da smidt ham ud, det stensikkert :D

This post was edited by Tol_lunatick on Feb 27 2010 04:05pm
Member
Gold: 7,454.00
Feb 27 2010 04:48pm
Quote (Tol_lunatick @ Feb 27 2010 10:04pm)
haha
du sku se min far.
han er en mand med tatto's uden betydninger
hele både højre og venstre arm fra start til ende er fyldt op med nøgne damer, med våben og pis og lort :D nu ser det så okay ud til manden, eftersom han ret stor ^_^
og så har han et par ordsprog hist og her.
jeg og min brors fødselsdato og navn, og meget andet.
han har dog også stortset over det hele :)

begge skulderblade.
begge arme er fyldt op. + lidt på den ene hånd.
brystkassen ^^
så der er ikke så meget plads tilbage, men altså han fik dem jo også lavet dengang han var 14 - 15 år. dengang var det meget moderne med den slags.

men altså, jeg må da ærlig indrømme når jeg en dag får en datter, og så hun kom hjem med en gut med tatto's af nøgne damer på armene, så havde jeg da smidt ham ud, det stensikkert :D

Min far har også tattoos :D
1 tattoo på hver overarm - tats med en drage og en smule tribal i fede farver.
Så har han et sort/hvid billed af mig på hans ene arm, og et af min søster på den anden.

Portrætterne er nye, og de andre er snart gamle. Så ja, dengang var det vel på mode at få tattoos bare for at have dem.

Har intet imod folk der kun får tattoos for syns skyld, bare at de ikk' ligner lort :P
Member
Gold: 60.00
Feb 27 2010 07:33pm
Quote (xz-master @ 27 Feb 2010 23:48)
Min far har også tattoos :D
1 tattoo på hver overarm - tats med en drage og en smule tribal i fede farver.
Så har han et sort/hvid billed af mig på hans ene arm, og et af min søster på den anden.

Portrætterne er nye, og de andre er snart gamle. Så ja, dengang var det vel på mode at få tattoos bare for at have dem.

Har intet imod folk der kun får tattoos for syns skyld, bare at de ikk' ligner lort :P

Er i ikke gamle nok til selv at få nogle siden i kun snakker om jeres fædres? høhø..
Member
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Feb 27 2010 08:17pm
Ved da ham RicoDK har fået tus på panden med CULT og fik 40k kr for det ( : han skal dog rende rundt med det resten af livet
Go Back To Dansk Topic List
Prev14244254264274281003Next
Closed New Topic New Poll