d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev1423424425426427482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 6 2011 03:57pm
Quote (Hore_to_the_t @ 6 Dec 2011 23:57)
jaa, han sad lige bag ham^^ blev vist 2-3 gange


Ved nok ikke hvordan han ser ud så :D
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Dec 6 2011 03:59pm
Quote (Kaner @ 6 Dec 2011 23:57)
Ved nok ikke hvordan han ser ud så :D


forstil dig hitler
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 6 2011 04:01pm
Quote (Hore_to_the_t @ 6 Dec 2011 23:59)
forstil dig hitler


Hahahahah :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 6 2011 04:14pm
LOL, jeg så ham i resumé'et ! :rofl:
Troede skuda du mente at det var hans barnebarn ! :lol:
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 7 2011 03:42pm
:cry:
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Dec 7 2011 03:47pm
Hahahahahaha farvel til englænderne :thumbsup:
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 7 2011 03:56pm
Quote (Vinum @ 7 Dec 2011 23:47)
Hahahahahaha farvel til englænderne :thumbsup:


Er sku lidt ligeglad faktisk, United spillede som en sæk røv, de fortjænte ikke engang at vinde .
Men fuck det er pinligt ..
Member
Posts: 2,956
Joined: May 27 2008
Gold: 3,135.00
Dec 7 2011 09:42pm
Quote (Kaner @ 7 Dec 2011 23:56)
Er sku lidt ligeglad faktisk, United spillede som en sæk røv, de fortjænte ikke engang at vinde .
Men fuck det er pinligt ..


Har ellers lige lavet denne så fine en:(

Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Dec 8 2011 06:10am
Hvor er det dejligt, at Man U er ude ! <3
- Trist at City og Ajax måtte samme vej -_-

This post was edited by Sometimes on Dec 8 2011 06:11am
Member
Posts: 1,982
Joined: Aug 24 2011
Gold: Locked
Warn: 30%
Dec 8 2011 06:32am
Men dejligt madrid slog rekord :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev1423424425426427482Next
Add Reply New Topic New Poll