d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev1421422423424425482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.81
Dec 1 2011 01:20pm
Quote (Kaner @ Dec 1 2011 08:18pm)
Ja, men alligevel. De spiller jo mod en omgang crap i aften :D


Det er de også selv o.o Det er alle danske hold ;)
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 1 2011 01:20pm
Quote (berens @ 1 Dec 2011 21:20)
Det er de også selv o.o Det er alle danske hold ;)


Det er lige før :P
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.81
Dec 1 2011 01:27pm
Quote (Kaner @ Dec 1 2011 08:20pm)
Det er lige før :P


Men nu begynder de danske klubber at komme ud og spille, og det vil helt sikkert trække lidt "større" spillere til :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 1 2011 01:37pm
Quote (berens @ 1 Dec 2011 21:27)
Men nu begynder de danske klubber at komme ud og spille, og det vil helt sikkert trække lidt "større" spillere til :D


Ja, præcis :P
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.81
Dec 1 2011 02:29pm
Quote (Kaner @ Dec 1 2011 08:37pm)
Ja, præcis :P


:thumbsup:
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Dec 2 2011 11:54am
Shiiiit en sindsyg gruppe danmark er kommet i :D
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Dec 2 2011 12:07pm
Quote (Vinum @ 2 Dec 2011 18:54)
Shiiiit en sindsyg gruppe danmark er kommet i :D


de er allerede ude inden første kamp er begyndt :lol:
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Dec 2 2011 12:10pm
Quote (waw @ Dec 2 2011 08:07pm)
de er allerede ude inden første kamp er begyndt :lol:


tænker det samme farvel Danmark :hello:
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.81
Dec 2 2011 12:23pm
Svær grupppe, men der er chancer :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 2 2011 06:54pm
Quote (Vinum @ 2 Dec 2011 19:54)
Shiiiit en sindsyg gruppe danmark er kommet i :D


Ja, det er nok den værst mulige overhovedet, og klart den vildeste gruppe i hele EM's gruppespil ..
Mener dog det vil være sjovere hvis vi fik en gruppe som denne, end en mellemgod gruppe, som vi heller ikke går videre fra :D
Nu får vi da set noget sjov bold ^_^ ..
Btw, WTF sker der for Polens gruppe ! Aftalt spil ! :rofl:
Go Back To Dansk Topic List
Prev1421422423424425482Next
Add Reply New Topic New Poll