Quote (Vinum @ 2 Dec 2011 19:54)
Shiiiit en sindsyg gruppe danmark er kommet i

Ja, det er nok den værst mulige overhovedet, og klart den vildeste gruppe i hele EM's gruppespil ..
Mener dog det vil være sjovere hvis vi fik en gruppe som denne, end en mellemgod gruppe, som vi heller ikke går videre fra
Nu får vi da set noget sjov bold

..
Btw, WTF sker der for Polens gruppe ! Aftalt spil !
