d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev1420421422423424482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Nov 28 2011 09:54am
en som kan fortælle mig hvilken kanal brøndby spiller på iaften mit net fucker oO
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Nov 28 2011 10:13am
Quote (Vinum @ 28 Nov 2011 16:54)
en som kan fortælle mig hvilken kanal brøndby spiller på iaften mit net fucker oO


TV2sport, optakt er 18.55 :)

This post was edited by Sometimes on Nov 28 2011 10:13am
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Nov 28 2011 10:23am
Quote (Sometimes @ Nov 28 2011 06:13pm)
TV2sport, optakt er 18.55 :)


Super mange tak :) !
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Nov 28 2011 10:29am
Quote (Vinum @ 28 Nov 2011 17:23)
Super mange tak :) !


You'r welcome mate! :)
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 28 2011 01:52pm
N1 Horsens ! :thumbsup:
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Nov 28 2011 01:55pm
Quote (Kaner @ 28 Nov 2011 20:52)
N1 Horsens !  :thumbsup:


Indeed ! :D
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.81
Nov 29 2011 09:47am
Quote (Kaner @ Nov 28 2011 08:52pm)
N1 Horsens ! :thumbsup:


ye hahaha :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 1 2011 12:50pm
Hvorfor sux danske hold bare lige pt ?
OB er bagud 2-0 , wtf ..
De havde ellers en lille chance, hvis Twente vinder over Fulham .. -.-
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.81
Dec 1 2011 01:17pm
Quote (Kaner @ Dec 1 2011 07:50pm)
Hvorfor sux danske hold bare lige pt ?
OB er bagud 2-0 , wtf ..
De havde ellers en lille chance, hvis Twente vinder over Fulham .. -.-


Fordi de først de seneste par år har fået lov til at komme ud og spille europæisk fodbold :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 1 2011 01:18pm
Quote (berens @ 1 Dec 2011 21:17)
Fordi de først de seneste par år har fået lov til at komme ud og spille europæisk fodbold :D


Ja, men alligevel. De spiller jo mod en omgang crap i aften :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev1420421422423424482Next
Add Reply New Topic New Poll