Quote (Kaner @ Dec 1 2011 07:50pm)
Hvorfor sux danske hold bare lige pt ?
OB er bagud 2-0 , wtf ..
De havde ellers en lille chance, hvis Twente vinder over Fulham .. -.-
Fordi de først de seneste par år har fået lov til at komme ud og spille europæisk fodbold
