Quote (berens @ 24 Nov 2011 18:54)
Læste det skam.
Nej self er det ikke kun dommerens skyld. Milan lavede deres fejl og det har man ikke råd til mod barca. Dog vil jeg stadig mene at det var ufortjent xD
Du må bare sidde med din lorte holdning i fred så, haha