d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev1419420421422423482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Nov 24 2011 11:36am
Quote (berens @ 24 Nov 2011 14:57)
Dommeren valgte jo ikke hjælpe Barcelona utrolig mange gange og derved ødelægge Milans kontra spil gang på gang.


Hvis du læser posten igennem vil du nok finde frem til at jeg også synes dommeren dømte uretfærdigt. Men det er ikke kun dommerens skyld. :)
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,236.76
Nov 24 2011 11:54am
Quote (Sometimes @ Nov 24 2011 06:36pm)
Hvis du læser posten igennem vil du nok finde frem til at jeg også synes dommeren dømte uretfærdigt. Men det er ikke kun dommerens skyld. :)


Læste det skam.
Nej self er det ikke kun dommerens skyld. Milan lavede deres fejl og det har man ikke råd til mod barca. Dog vil jeg stadig mene at det var ufortjent xD
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Nov 24 2011 11:58am
Quote (berens @ 24 Nov 2011 18:54)
Læste det skam.
Nej self er det ikke kun dommerens skyld. Milan lavede deres fejl og det har man ikke råd til mod barca. Dog vil jeg stadig mene at det var ufortjent xD


Du må bare sidde med din lorte holdning i fred så, haha :lol:
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,236.76
Nov 24 2011 12:00pm
Quote (Sometimes @ Nov 24 2011 06:58pm)
Du må bare sidde med din lorte holdning i fred så, haha  :lol:


Jep. Da det ikke er din holdning, så er den bare lort. jajaja. :)
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Nov 24 2011 12:18pm
Quote (berens @ 24 Nov 2011 19:00)
Jep. Da det ikke er din holdning, så er den bare lort. jajaja. :)


Ja det er sådan ca. også den konklusion jeg kom frem til :D hehe.
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,236.76
Nov 24 2011 12:24pm
Quote (Sometimes @ Nov 24 2011 07:18pm)
Ja det er sådan ca. også den konklusion jeg kom frem til :D hehe.


:thumbsup:
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 26 2011 09:38am
Comeon United ! B)

This post was edited by Kaner on Nov 26 2011 09:39am
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,236.76
Nov 26 2011 09:47am
Quote (Kaner @ Nov 26 2011 04:38pm)
Comeon United !  B)


Vidste ikke engang den var gået igang :wallbash:
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 26 2011 09:49am
Quote (berens @ 26 Nov 2011 17:47)
Vidste ikke engang den var gået igang  :wallbash:


Hehe :D
Fucking Wigan får lige et straffe i 44. og score til 1-1 ..
Typisk ! Bendtner har bare at score så :D
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,236.76
Nov 26 2011 09:51am
Quote (Kaner @ Nov 26 2011 04:49pm)
Hehe :D
Fucking Wigan får lige et straffe i 44. og score til 1-1 ..
Typisk ! Bendtner har bare at score så :D


ye, kunne jeg se :D
Jep bendtner skal nok score i den her kamp. Han har fået af vide at han skal være mere selvisk ;)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1419420421422423482Next
Add Reply New Topic New Poll