d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev141424344455001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Nov 20 2010 04:31pm
Quote (Aura @ 20 Nov 2010 23:23)
Jeg ryger ikke så hvad skal jeg med en pakke smøger? :rofl: det er jo til grin.


Det var et eksempel, så kunne du få for 20 kroner mere voks til dit garn, en kebab mere, kondomer.. nevermind, den sidste er irrelevant..
Member
Posts: 83,190
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,047.00
Nov 20 2010 04:33pm
Quote (MrLennon @ 20 Nov 2010 23:31)
Det var et eksempel, så kunne du få for 20 kroner mere voks til dit garn, en kebab mere, kondomer.. nevermind, den sidste er irrelevant..


20kr er jo ingenting. og så har jeg penge til de andre ting i forvejen.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 20 2010 05:05pm
Drenge, folk drikker hvad de vil.

Hvis jeg skal være stiv så skider jeg sgu hul i prisen, så skal det gøres ordenligt :)

Jeg tager ikke i byen hver weekend og hvis man kun har råd til øl, så burde man spare sammen en ekstra uge inden man tager på druk.

Øl er da fint, men fanme ikke værd at drikke hver gang, forskelligt skal til :)
Member
Posts: 312
Joined: Nov 9 2010
Gold: 0.70
Nov 20 2010 05:24pm
Quote (LegionOfAngels @ Nov 21 2010 12:05am)
Drenge, folk drikker hvad de vil.

Hvis jeg skal være stiv så skider jeg sgu hul i prisen, så skal det gøres ordenligt :)

Jeg tager ikke i byen hver weekend og hvis man kun har råd til øl, så burde man spare sammen en ekstra uge inden man tager på druk.

Øl er da fint, men fanme ikke værd at drikke hver gang, forskelligt skal til :)


Enig B)
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Nov 20 2010 07:08pm
http://www.youtube.com/watch?v=ggB33d0BLcY

Hvad fanden sker der for ham :lol:
Begynder selv at grine når jeg hører ham grine :rofl:

This post was edited by TheStreetMan on Nov 20 2010 07:08pm
Member
Posts: 8,075
Joined: Dec 12 2009
Gold: 38.00
Nov 21 2010 04:22am
Quote (TheStreetMan @ Nov 21 2010 02:08am)
http://www.youtube.com/watch?v=ggB33d0BLcY

Hvad fanden sker der for ham :lol:
Begynder selv at grine når jeg hører ham grine :rofl:


:zzz: ..
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 21 2010 04:24am
Godmorgen
Member
Posts: 14,851
Joined: Dec 11 2005
Gold: 0.00
Nov 21 2010 04:55am
Oh noes... mit hovede er helt smadret !
Men det var den vildeste Julefrokost igår !
Member
Posts: 83,190
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,047.00
Nov 21 2010 05:11am
Godmorgen :)

Quote (jacobsen-the-hero @ 21 Nov 2010 11:55)
Oh noes... mit hovede er helt smadret !
Men det var den vildeste Julefrokost igår !


Nice jo. Det lyder som en det var en god aften :thumbsup:
Member
Posts: 14,851
Joined: Dec 11 2005
Gold: 0.00
Nov 21 2010 05:13am
Quote (Aura @ Nov 21 2010 11:11am)
Godmorgen :)



Nice jo. Det lyder som en det var en god aften :thumbsup:


Vi bestilte også stripper og hele lortet..
så sad vi med vores store fed cigar og var heeeelt oppe oog køre :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev141424344455001Next
Closed New Topic New Poll