Det var også derfor der står, at det sådan set var et kalorieoverskud på 250-500 jeg mente.
Men nu var det jo sådan set ikke så meget angående BMR, da BMR er kroppens hvilestofskifte, altså hvad kroppen bruger af energi i fysisk og psykisk hvile.
Men mere omkring at man skulle ligge i overskud med kalorier, for at opbygge muskler, hvorfor du indrager BMR og TDEE aner jeg ikke .

- Nu kender jeg ikke din BMR, men hvis du skulle tabe dig ligger din TDEE så ikke alt for højt, for hvis du dyrker meget motion, 6-7 timer om ugen så skulle din TDEE ligge på 1.725 x BMR, som jeg så ikke kender

-
http://www.build-muscle-and-burn-fat.com/how-many-calories-should-i-eat-tdee.html+- (smider lige et link til fra bogmærker, det er på engelsk)
Men vi kan bare snakke over PM hvis det er, så det ikke kun er os 3 der skriver herinde

Så ved jeg ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Jeg ved godt hvad BMR og TDEE er, men du mener altså at man skal have flere kalorier end TDEE altså det man totalt forbrænder på en dag? Så hvis din krop forbrænder 3000 så vil du have 3250-3500 kalorier som bliver til ½kg fedt om ugen? Svarer det ikke lidt til at forsøge at hælde 60 liter benzin på en bil der kun har en 50 liters tank?