Quote (berens @ 24 Nov 2011 14:02)
Uretfærdigt at barca vandt kampen. Og det gør det ikke bedre at dommeren dømte af lort til

Jeg synes ikke, at det er dissideret uretfærdigt at Barcelona vandt kampen. De sad på spillet i hovedparten af anden del af første halvleg, og videre igennem anden halvleg. Milan formår at komme til gode chancer, men dette er dog kun kortvarigt, og det sker ikke som sammenhængende episoder. Deres mål chancer dukker op hist og her, og de præsterede at holde et formidabelt pres igennem første halvleg, og i dele af anden halvleg. Det er bare ikke nok når de spiller imod en klub som Barcelona, der for den sags skyld heller ikke ramte deres optimale spil.
Dommeren dømte helt af helved til, Barcelona fik lov til at kaste sig
hele tiden, forfærdeligt. Jeg synes han burde holde den ''skarpe'' linje igennem hele kampen.
Det var da en spændende kamp!, der var godt gang i den og kortene blev da også uddelt derefter, (lige i overkanten, efter min mening).