d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev1418419420421422482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Nov 23 2011 02:42pm
Quote (Kaner @ Nov 23 2011 10:39pm)
Ja, det ender 100% med et rødt for eller siden :D


Barca får det første :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 23 2011 02:43pm
Quote (Vinum @ 23 Nov 2011 22:42)
Barca får det første :D


Jeg tror Milan får det første ! :D
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Nov 23 2011 02:58pm
FFFÅÅÅÅCK ET MÅL :D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 23 2011 03:01pm
Quote (Vinum @ 23 Nov 2011 22:58)
FFFÅÅÅÅCK ET MÅL :D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Totalt !! :lol:

Join the spam ! :rofl:

--> http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=59254533&f=205
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,236.76
Nov 24 2011 07:02am
Uretfærdigt at barca vandt kampen. Og det gør det ikke bedre at dommeren dømte af lort til :D
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Nov 24 2011 07:02am
Quote (berens @ Nov 24 2011 03:02pm)
Uretfærdigt at barca vandt kampen. Og det gør det ikke bedre at dommeren dømte af lort til :D


This + milan's mål burde tælle for 10
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,236.76
Nov 24 2011 07:10am
Quote (Vinum @ Nov 24 2011 02:02pm)
This + milan's mål burde tælle for 10


lol xD
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Nov 24 2011 07:33am
Quote (berens @ 24 Nov 2011 14:02)
Uretfærdigt at barca vandt kampen. Og det gør det ikke bedre at dommeren dømte af lort til :D


Jeg synes ikke, at det er dissideret uretfærdigt at Barcelona vandt kampen. De sad på spillet i hovedparten af anden del af første halvleg, og videre igennem anden halvleg. Milan formår at komme til gode chancer, men dette er dog kun kortvarigt, og det sker ikke som sammenhængende episoder. Deres mål chancer dukker op hist og her, og de præsterede at holde et formidabelt pres igennem første halvleg, og i dele af anden halvleg. Det er bare ikke nok når de spiller imod en klub som Barcelona, der for den sags skyld heller ikke ramte deres optimale spil.
Dommeren dømte helt af helved til, Barcelona fik lov til at kaste sig hele tiden, forfærdeligt. Jeg synes han burde holde den ''skarpe'' linje igennem hele kampen.
Det var da en spændende kamp!, der var godt gang i den og kortene blev da også uddelt derefter, (lige i overkanten, efter min mening).
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 24 2011 07:43am
Quote (Sometimes @ 24 Nov 2011 15:33)
Jeg synes ikke, at det er dissideret uretfærdigt at Barcelona vandt kampen. De sad på spillet i hovedparten af anden del af første halvleg, og videre igennem anden halvleg. Milan formår at komme til gode chancer, men dette er dog kun kortvarigt, og det sker ikke som sammenhængende episoder. Deres mål chancer dukker op hist og her, og de præsterede at holde et formidabelt pres igennem første halvleg, og i dele af anden halvleg. Det er bare ikke nok når de spiller imod en klub som Barcelona, der for den sags skyld heller ikke ramte deres optimale spil.
Dommeren dømte helt af helved til, Barcelona fik lov til at kaste sig hele tiden, forfærdeligt. Jeg synes han burde holde den ''skarpe'' linje igennem hele kampen.
Det var da en spændende kamp!, der var godt gang i den og kortene blev da også uddelt derefter, (lige i overkanten, efter min mening).


Ye !

Jeg synes heller ikke at det var uretfærdigt .. Den kunne ha gået begge veje ^^
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,236.76
Nov 24 2011 07:57am
Quote (Kaner @ Nov 24 2011 02:43pm)
Ye !

Jeg synes heller ikke at det var uretfærdigt .. Den kunne ha gået begge veje ^^


Dommeren valgte jo ikke hjælpe Barcelona utrolig mange gange og derved ødelægge Milans kontra spil gang på gang.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1418419420421422482Next
Add Reply New Topic New Poll