Quote (Vinum @ 23 Nov 2011 22:16)
owned XDDDDDDDDDDDDD
Synes personligt ikke at han skal kunne tage det om ?
Lige som indkast, hvis du fucker, får modstanderen indkastet ..
Synes der skulle blive frispark/målspark ^^
Det er jo et psykologisk spil at skyde straffespark, og nu satte han den i den "ene" side, så der går vel 1000000000 tanker igennem målmandens hoved på andet skud ^^