d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev1417418419420421482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Nov 23 2011 02:05pm
sådan zlatan !
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 23 2011 02:05pm
Der er skuda godt gang i den kamp ! :)

e/ UH, det var tæt på Messi :P

This post was edited by Kaner on Nov 23 2011 02:08pm
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Nov 23 2011 02:13pm
Quote (Kaner @ Nov 23 2011 10:05pm)
Der er skuda godt gang i den kamp ! :)

e/ UH, det var tæt på Messi :P


fandme en god kamp !
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 23 2011 02:14pm
Quote (Vinum @ 23 Nov 2011 22:13)
fandme en god kamp !


Ja ! :thumbsup:

WOOOT, straffe ! :P

This post was edited by Kaner on Nov 23 2011 02:14pm
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Nov 23 2011 02:14pm
Quote (Kaner @ Nov 23 2011 10:14pm)
Ja ! :thumbsup:

WOOOT, straffe ! :P


det skulle ikk være dømt :!
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 23 2011 02:16pm
OMG MESSI ! HVOR DUM ER DU ? :ROFL: HAHAAHAH !
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Nov 23 2011 02:16pm
Quote (Kaner @ Nov 23 2011 10:16pm)
OMG MESSI ! HVOR DUM ER DU ? :ROFL: HAHAAHAH !


owned XDDDDDDDDDDDDD
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 23 2011 02:18pm
Quote (Vinum @ 23 Nov 2011 22:16)
owned XDDDDDDDDDDDDD


Synes personligt ikke at han skal kunne tage det om ?
Lige som indkast, hvis du fucker, får modstanderen indkastet ..
Synes der skulle blive frispark/målspark ^^
Det er jo et psykologisk spil at skyde straffespark, og nu satte han den i den "ene" side, så der går vel 1000000000 tanker igennem målmandens hoved på andet skud ^^
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Nov 23 2011 02:36pm
Quote (Kaner @ Nov 23 2011 10:18pm)
Synes personligt ikke at han skal kunne tage det om ?
Lige som indkast, hvis du fucker, får modstanderen indkastet ..
Synes der skulle blive frispark/målspark ^^
Det er jo et psykologisk spil at skyde straffespark, og nu satte han den i den "ene" side, så der går vel 1000000000 tanker igennem målmandens hoved på andet skud ^^


jeps det forvirre målmandens taktik :D

Btw 6 gule kort indtil videre wtf ^^
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 23 2011 02:39pm
Quote (Vinum @ 23 Nov 2011 22:36)
jeps det forvirre målmandens taktik :D

Btw 6 gule kort indtil videre wtf ^^


Ja, det ender 100% med et rødt for eller siden :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev1417418419420421482Next
Add Reply New Topic New Poll