d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev1416417418419420482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Nov 23 2011 08:19am
Quote (Kaner @ Nov 23 2011 04:10pm)
Overvej hvis de taber til Basel, så er de i Europa League ..
Det ville jo være HEEEEEEEEELT fucked !! :O


ville ikke være for godt :D
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,238.66
Nov 23 2011 08:45am
Quote (Vinum @ Nov 23 2011 03:02pm)
Beenfica <3
Håber ManU ryger ud i gruppe spillet :rofl:


Du tager pis på mig :D

Quote (Kaner @ Nov 23 2011 03:10pm)
Overvej hvis de taber til Basel, så er de i Europa League ..
Det ville jo være HEEEEEEEEELT fucked !! :O


gør de ikke. De ved at de SKAL ud og vinde og giver 120% :D
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Nov 23 2011 09:46am
Milan - Barcelona i aften ! <3

Det bliver en spændende kamp, jeg holder på sejer til mit elskede hold barca, Milan 1-2 Barcelona <3

This post was edited by Sometimes on Nov 23 2011 09:46am
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 23 2011 10:08am
Quote (Sometimes @ 23 Nov 2011 17:46)
Milan - Barcelona i aften ! <3

Det bliver en spændende kamp, jeg holder på sejer til mit elskede hold barca, Milan 1-2 Barcelona <3


Uha den er svær .. Hader begge hold lige meget !! :D Men for at give Barca lidt modvind, håber jeg Milan vinder xD
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Nov 23 2011 10:14am
Quote (Kaner @ 23 Nov 2011 17:08)
Uha den er svær .. Hader begge hold lige meget !! :D Men for at give Barca lidt modvind, håber jeg Milan vinder xD


lol fuck you!!! :(
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Nov 23 2011 10:41am
Håber det bliver en fed kamp iaften :D
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Nov 23 2011 10:45am
tror barca snupper den ^^ De har for mange "gamle" spillere hos milan, de kan slet ik følge med længere
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Nov 23 2011 10:48am
håber på noget fucking drama mellem zlatan og barcelona :lol:
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 23 2011 11:38am
Det kommer til at gå amok ..
Hvis Gattuso er på banen, ender han med at skade hele Barcelonas hold, samt få 500 dages Suspention ! :rofl:
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Nov 23 2011 01:19pm
Quote (Kaner @ 23 Nov 2011 18:38)
Det kommer til at gå amok ..
Hvis Gattuso er på banen, ender han med at skade hele Barcelonas hold, samt få 500 dages Suspention ! :rofl:


:rofl:
Go Back To Dansk Topic List
Prev1416417418419420482Next
Add Reply New Topic New Poll