Quote (Sometimes @ 23 Nov 2011 17:46)
Milan - Barcelona i aften !
Det bliver en spændende kamp, jeg holder på sejer til mit elskede hold barca, Milan 1-2 Barcelona

Uha den er svær .. Hader begge hold lige meget !!

Men for at give Barca lidt modvind, håber jeg Milan vinder xD