d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev1415416417418419482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Nov 20 2011 08:35am
Quote (Sometimes @ Nov 20 2011 04:31pm)
Hvor var det trist at se FCK spille så dårligt, men dejligt at vide Brøndby kun kan vinde når FCK slet ikke fungere.


uMad fck blev overspillet i flere perioder
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,238.66
Nov 20 2011 08:35am
Quote (Vinum @ Nov 20 2011 03:35pm)
uMad fck blev overspillet i flere perioder


Du har tydeligvist ikke læst hans sætning? Læs den engang til og kom tilbage :D

This post was edited by berens on Nov 20 2011 08:36am
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Nov 20 2011 08:36am
Quote (berens @ 20 Nov 2011 15:33)
helt sikkert. Blev sku skuffet over at FCK ikke kom ud i anden halvleg og viste de ville vinde  -_-


Ja, jeg havde også forventet at de ville sætte niveauet op, men det var trods alt en velfortjent sejer til de gule. Det kan være de kan komme lidt ind i Dansk fodbold igen.

E:

Quote (Vinum @ 20 Nov 2011 15:35)
uMad fck blev overspillet i flere perioder


Jamen goddag Mike.
Ja det benægter jeg da heller ikke, men hvis du læser hvad jeg skrev, så kørte spillet slet ikke for FCK, dog blev den kun 2-1, og tillykke med den første sejr i 10 kampe.
Sidste kamp hvor de mødtes vandt fck 3-0, der spillede fck ikke engang optimalt men formåede stadig at vinde, i dag mødte de bare et Brøndby hold, der udnyttede deres chancer bedre.
I anden halvleg havde FCK spillet.

This post was edited by Sometimes on Nov 20 2011 08:39am
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Nov 20 2011 08:37am
[QUOTEQuote (berens @ Nov ]Du har tydeligvist ikke læst han sætning? Læs den engang til og kom tilbage :D[/QUOTE]

har skam læst den :)

i hope so brøndby skal spille om guldet og ikke overlevelse

This post was edited by Vinum on Nov 20 2011 08:37am
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 22 2011 03:01pm
lol, 2-1, 2-2 .. Der gik sådan 1 minut :O
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Nov 22 2011 03:03pm
SÅÅDAN BENFICA !
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 22 2011 03:04pm
Quote (Vinum @ 22 Nov 2011 23:03)
SÅÅDAN BENFICA !


Og så bliver de lige snydt for et mål .. omg
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,238.66
Nov 23 2011 07:32am
Man U - Benfica, bedste kamp jeg har set længe!
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Nov 23 2011 08:02am
Quote (berens @ Nov 23 2011 03:32pm)
Man U - Benfica, bedste kamp jeg har set længe!


Beenfica <3
Håber ManU ryger ud i gruppe spillet :rofl:
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 23 2011 08:10am
Quote (Vinum @ 23 Nov 2011 16:02)
Beenfica <3
Håber ManU ryger ud i gruppe spillet :rofl:


Overvej hvis de taber til Basel, så er de i Europa League ..
Det ville jo være HEEEEEEEEELT fucked !! :O
Go Back To Dansk Topic List
Prev1415416417418419482Next
Add Reply New Topic New Poll