Quote (berens @ 20 Nov 2011 15:33)
helt sikkert. Blev sku skuffet over at FCK ikke kom ud i anden halvleg og viste de ville vinde

Ja, jeg havde også forventet at de ville sætte niveauet op, men det var trods alt en velfortjent sejer til de gule. Det kan være de kan komme lidt ind i Dansk fodbold igen.
E:
Quote (Vinum @ 20 Nov 2011 15:35)
uMad fck blev overspillet i flere perioder
Jamen goddag Mike.
Ja det benægter jeg da heller ikke, men hvis du læser hvad jeg skrev, så kørte spillet slet ikke for FCK, dog blev den kun 2-1, og tillykke med den første sejr i 10 kampe.
Sidste kamp hvor de mødtes vandt fck 3-0, der spillede fck ikke engang optimalt men formåede stadig at vinde, i dag mødte de bare et Brøndby hold, der udnyttede deres chancer bedre.
I anden halvleg havde FCK spillet.
This post was edited by Sometimes on Nov 20 2011 08:39am