d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev1414415416417418482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,332.91
Nov 17 2011 08:04am
Quote (Vinum @ Nov 17 2011 02:56pm)
de larmer når de går igang :)
i den her sæson har de haft lavet  et banner de tog med til deres kampe bvb for at støtte brøndby synes det rimelig stort ! :)


Lol vidste jeg ikke ;)
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Nov 17 2011 08:10am
Quote (berens @ Nov 17 2011 04:04pm)
Lol vidste jeg ikke ;)


skal jeg lige prøve finde billederne / filmen hvis jeg kan :)
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,332.91
Nov 17 2011 08:18am
Quote (Vinum @ Nov 17 2011 03:10pm)
skal jeg lige prøve finde billederne / filmen hvis jeg kan :)


Iorden :D
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Nov 17 2011 08:19am


look at this det pyro :D!
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 17 2011 08:33am
Quote (Vinum @ 17 Nov 2011 16:19)
http://www.youtube.com/watch?v=bfEyCyOtZd8

look at this det pyro :D!


OFMG ! :lol:
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,332.91
Nov 17 2011 08:43am
Quote (Vinum @ Nov 17 2011 03:19pm)
http://www.youtube.com/watch?v=bfEyCyOtZd8

look at this det pyro :D!


Der må være godt tilrøget til sidst :D
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Nov 20 2011 03:50am
Big day today !!

Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,332.91
Nov 20 2011 04:05am
Quote (Vinum @ Nov 20 2011 10:50am)
Big day today !!


IDD :D
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Nov 20 2011 08:31am
Hvor var det trist at se FCK spille så dårligt, men dejligt at vide Brøndby kun kan vinde når FCK slet ikke fungere.
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,332.91
Nov 20 2011 08:33am
Quote (Sometimes @ Nov 20 2011 03:31pm)
Hvor var det trist at se FCK spille så dårligt, men dejligt at vide Brøndby kun kan vinde når FCK slet ikke fungere.



helt sikkert. Blev sku skuffet over at FCK ikke kom ud i anden halvleg og viste de ville vinde -_-

This post was edited by berens on Nov 20 2011 08:34am
Go Back To Dansk Topic List
Prev1414415416417418482Next
Add Reply New Topic New Poll