Quote (Sometimes @ Nov 20 2011 03:31pm)
Hvor var det trist at se FCK spille så dårligt, men dejligt at vide Brøndby kun kan vinde når FCK slet ikke fungere.
helt sikkert. Blev sku skuffet over at FCK ikke kom ud i anden halvleg og viste de ville vinde
This post was edited by berens on Nov 20 2011 08:34am