d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev1413414415416417482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Nov 16 2011 01:37pm
Quote (exiter_dk @ Nov 16 2011 09:24pm)
fodbold er kedeligt, men hvis der er et hold man skal holde med er det FCM! LÅLÅLÅLÅ!


så find et andet sted at poste justin bieber
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,243.41
Nov 16 2011 01:44pm
Quote (Vinum @ Nov 16 2011 08:37pm)
så find et andet sted at poste justin bieber


Vouch! :thumbsup:
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 16 2011 03:36pm
Quote (Vinum @ 16 Nov 2011 15:17)
forrige kamp var god mod fck :)
men sidste what a epic loss..

Men er stolt over vi holder os som danmarks bedste fans i medgang og modgang :hug:


Tjah, er ret sikker på Vexø's 5. hold holder den lidt mere tight end BIF's fans, samt FCK's fans..
Romerlys så det batter, og kampen skal holde pause osv osv, dunno .. Synes nu danske fans er lidt pinlige frem for Spanke / Engelske fans (Imens kampene er igang)
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Nov 17 2011 12:01am
Quote (Kaner @ Nov 16 2011 11:36pm)
Tjah, er ret sikker på Vexø's 5. hold holder den lidt mere tight end BIF's fans, samt FCK's fans..
Romerlys så det batter, og kampen skal holde pause osv osv, dunno .. Synes nu danske fans er lidt pinlige frem for Spanke / Engelske fans (Imens kampene er igang)


jeg synes Pyroen er en fed ting angående fan kulturen det skaber en fantastisk stemning :)
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,243.41
Nov 17 2011 07:31am
Quote (Vinum @ Nov 17 2011 07:01am)
jeg synes Pyroen er en fed ting angående fan kulturen det skaber en fantastisk stemning :)


helt enig, når det holdes på tribunerne og ikke bliver kastet rundt. Dog irriterende når røgen går ind over banen og stopper kampen..
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Nov 17 2011 07:37am
Quote (berens @ Nov 17 2011 03:31pm)
helt enig, når det holdes på tribunerne og ikke bliver kastet rundt. Dog irriterende når røgen går ind over banen og stopper kampen..


Enig tændte genstande skal holdes i hånden ikke på græsset !
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,243.41
Nov 17 2011 07:41am
Quote (Vinum @ Nov 17 2011 02:37pm)
Enig tændte genstande skal holdes i hånden ikke på græsset !


ye :)

btw, tjek den her tifo ud! <3
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/tyskfodbold/article1656413.ece
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Nov 17 2011 07:52am
Quote (berens @ Nov 17 2011 03:41pm)


den er voldsom fed !!
Bvb er dem som også støtter hårdt op om brøndbys arbejde :)
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,243.41
Nov 17 2011 07:53am
Quote (Vinum @ Nov 17 2011 02:52pm)
den er voldsom fed !!
Bvb er dem som også støtter hårdt op om brøndbys arbejde :)


idd. De har helt sikkert europas bedste fans ;)
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Nov 17 2011 07:56am
Quote (berens @ Nov 17 2011 03:53pm)
idd. De har helt sikkert europas bedste fans ;)


de larmer når de går igang :)
i den her sæson har de haft lavet et banner de tog med til deres kampe bvb for at støtte brøndby synes det rimelig stort ! :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1413414415416417482Next
Add Reply New Topic New Poll