d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev1408409410411412482Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Nov 8 2011 04:08pm
Quote (Kaner @ 8 Nov 2011 22:59)
Det er mega underligt at Lukaku bliver stor (hvis han gør), da han er et af de største talenter i Football Manager 2011 !
Det er lidt syrret .. :)


what
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 8 2011 04:20pm
Quote (waw @ 9 Nov 2011 00:08)
what


For 2 år siden var han 16, der var ingen der kendte ham !
Han spillede i Anderlecht i 2 år inden han blev købt af Chelsea ..
Kom ikke og sig at du fulgte hans udvikling :D
Men jo, han bliver vild om et par år !
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Nov 8 2011 04:32pm
Quote (Kaner @ 8 Nov 2011 23:20)
For 2 år siden var han 16, der var ingen der kendte ham !
Han spillede i Anderlecht i 2 år inden han blev købt af Chelsea ..
Kom ikke og sig at du fulgte hans udvikling :D
Men jo, han bliver vild om et par år !


Det har du ret i :)
Men han er stadig den nye Drogba :D
perfekt køb af Chelsea

jeg har ham i min karrier i fifa12 ps3

som 20-21 årig blev han komplet angriber, han er for vild!
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 8 2011 04:34pm
Quote (waw @ 9 Nov 2011 00:32)
Det har du ret i :)
Men han er stadig den nye Drogba :D
perfekt køb af Chelsea

jeg har ham i min karrier i fifa12 ps3

som 20-21 årig blev han komplet angriber, han er for vild!


Totalt godt køb af Chelsea !
Og ja, han bliver endda bedre end Droba tror jeg !
Jeg købte ham også i Football Manager 2011 som 17 årig .
Da han blev 18 blev han Serie A's topscore med 28 mål !
Ville være vildt hvis han bliver lige så vild som han er i diverse fodboldsspil ! :)
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Nov 8 2011 04:36pm
Quote (Kaner @ 8 Nov 2011 23:34)
Totalt godt køb af Chelsea !
Og ja, han bliver endda bedre end Droba tror jeg !
Jeg købte ham også i Football Manager 2011 som 17 årig .
Da han blev 18 blev han Serie A's topscore med 28 mål !
Ville være vildt hvis han bliver lige så vild som han er i diverse fodboldsspil ! :)


ye :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 8 2011 04:37pm
Quote (waw @ 9 Nov 2011 00:36)
ye :D


:P
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 9 2011 02:11pm
Hospitalet ? - ? Barcelona

:lol:
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,332.91
Nov 10 2011 08:15am
Quote (Kaner @ Nov 9 2011 09:11pm)
Hospitalet ? - ? Barcelona

:lol:


:thumbsup:
Member
Posts: 11,569
Joined: Jan 12 2009
Gold: 355.00
Nov 10 2011 08:24am
Jeg spiller/ser kun fodbold for at være social :(
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,332.91
Nov 10 2011 09:09am
Quote (crazysmoker92 @ Nov 10 2011 03:24pm)
Jeg spiller/ser kun fodbold for at være social :(


Trist for dig :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1408409410411412482Next
Add Reply New Topic New Poll