d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev1407408409410411482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,308.91
Nov 6 2011 01:55pm
Quote (Kaner @ Nov 6 2011 08:54pm)
Bilbao - Barca på 6'eren ..
Sjov kamp :)


I gonna watch soon! :D
med en skål havregryn med 5 skeer sukker :drool:
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 6 2011 01:58pm
Quote (berens @ 6 Nov 2011 21:55)
I gonna watch soon! :D
med en skål havregryn med 5 skeer sukker  :drool:


:rofl:
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,308.91
Nov 6 2011 02:04pm
Quote (Kaner @ Nov 6 2011 08:58pm)
:rofl:


:huh:

e) shit der er meget vand på den bane!

This post was edited by berens on Nov 6 2011 02:08pm
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 8 2011 03:38am
Quote (berens @ 6 Nov 2011 22:04)
:huh:

e) shit der er meget vand på den bane!


Ja, lidt utroligt at kampen ikke blev udsat ..
Men det var vel fordi Bilbao fandt ud af at det var en fordel for dem ..
Hvis det var på Camp Nou, havde kampen aldrig været startet ..
Kane ikke finde ud af om jeg synes det er unfair at den ikke blev aflyst, eller om fodboldspillere bare må lære at spille i alt slags vejr ..
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,308.91
Nov 8 2011 12:47pm
Quote (Kaner @ Nov 8 2011 10:38am)
Ja, lidt utroligt at kampen ikke blev udsat ..
Men det var vel fordi Bilbao fandt ud af at det var en fordel for dem ..
Hvis det var på Camp Nou, havde kampen aldrig været startet ..
Kane ikke finde ud af om jeg synes det er unfair at den ikke blev aflyst, eller om fodboldspillere bare må lære at spille i alt slags vejr ..


Syntes det er fair nok at de spiller. Det var ens for begge hold. Smart tænkt af bilbao ^^
Retired Moderator
Posts: 23,300
Joined: Feb 8 2006
Gold: 147,470.00
Trader: Trusted
Nov 8 2011 12:52pm
Quote (berens @ 8 Nov 2011 19:47)
Syntes det er fair nok at de spiller. Det var ens for begge hold. Smart tænkt af bilbao ^^
Første halvleg var banen fin nok mht. vandmængderne. I anden halvleg var der dog alt for meget vand på banen efter min mening.
Der blev dannet en masse store vandpytter rundt omkring på banen, hvilket gjorde det umuligt at spille fodbold i de områder.
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,308.91
Nov 8 2011 01:04pm
Quote (Markos. @ Nov 8 2011 07:52pm)
Første halvleg var banen fin nok mht. vandmængderne. I anden halvleg var der dog alt for meget vand på banen efter min mening.
Der blev dannet en masse store vandpytter rundt omkring på banen, hvilket gjorde det umuligt at spille fodbold i de områder.


ye, det var trist at se på :)
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 8 2011 03:26pm
Quote (berens @ 8 Nov 2011 20:47)
Syntes det er fair nok at de spiller. Det var ens for begge hold. Smart tænkt af bilbao ^^


Quote (Markos. @ 8 Nov 2011 20:52)
Første halvleg var banen fin nok mht. vandmængderne. I anden halvleg var der dog alt for meget vand på banen efter min mening.
Der blev dannet en masse store vandpytter rundt omkring på banen, hvilket gjorde det umuligt at spille fodbold i de områder.


Som sagt, Barca havde lukket kampen hvis det var ..
Det vi så var jo Superliga fodbold, det gik så langsomt og man kunne ikke lave 1-2 spil da bolden ikke kunne trille mere end 1 meter ad gangen :lol:
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Nov 8 2011 03:54pm
Lukaku !!
Den nye Drogba
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 8 2011 03:59pm
Quote (waw @ 8 Nov 2011 23:54)
Lukaku !!
Den nye Drogba


Det er mega underligt at Lukaku bliver stor (hvis han gør), da han er et af de største talenter i Football Manager 2011 !
Det er lidt syrret .. :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1407408409410411482Next
Add Reply New Topic New Poll