Quote (berens @ 8 Nov 2011 20:47)
Syntes det er fair nok at de spiller. Det var ens for begge hold. Smart tænkt af bilbao ^^
Quote (Markos. @ 8 Nov 2011 20:52)
Første halvleg var banen fin nok mht. vandmængderne. I anden halvleg var der dog alt for meget vand på banen efter min mening.
Der blev dannet en masse store vandpytter rundt omkring på banen, hvilket gjorde det umuligt at spille fodbold i de områder.
Som sagt, Barca havde lukket kampen hvis det var ..
Det vi så var jo Superliga fodbold, det gik så langsomt og man kunne ikke lave 1-2 spil da bolden ikke kunne trille mere end 1 meter ad gangen
