d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev1406407408409410482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Nov 3 2011 02:10pm
Quote (Kaner @ 3 Nov 2011 21:07)
^^


Det er ikke sjovt Max ! :(
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 3 2011 02:37pm
Quote (Sometimes @ 3 Nov 2011 22:10)
Det er ikke sjovt Max ! :(


Siger bare GG til OB :D

e/ lol, så lukker de 2 mål ind på 2 sec


This post was edited by Kaner on Nov 3 2011 02:42pm
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 4 2011 03:23pm
I LeiK !

Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,313.91
Nov 5 2011 07:28am
Quote (Kaner @ Nov 4 2011 10:23pm)
I LeiK !

http://i44.tinypic.com/10cqe06.jpg


Køb det som en "gift" til mig <3
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 5 2011 10:03am
"The Sir Alex Ferguson Stand" Smukt ! <3
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 6 2011 08:52am
Sker der lige for at Silkeborg ownede Midtjylland ? :huh:
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,313.91
Nov 6 2011 01:07pm
Quote (Kaner @ Nov 6 2011 03:52pm)
Sker der lige for at Silkeborg ownede Midtjylland ?  :huh:


ye det var fedt. 3 af mine venner havde oddset på midtjylland, alle sammen blev owned XD
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 6 2011 01:37pm
Quote (berens @ 6 Nov 2011 21:07)
ye det var fedt. 3 af mine venner havde oddset på midtjylland, alle sammen blev owned XD


Var glad for jeg ikke nåede den kamp, ellers havde jeg sku også spillet på Midtjylland :D
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,313.91
Nov 6 2011 01:48pm
Quote (Kaner @ Nov 6 2011 08:37pm)
Var glad for jeg ikke nåede den kamp, ellers havde jeg sku også spillet på Midtjylland :D


samme her :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 6 2011 01:54pm
Bilbao - Barca på 6'eren ..
Sjov kamp :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1406407408409410482Next
Add Reply New Topic New Poll