d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev13940414243167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,601
Joined: May 3 2007
Gold: 6,532.69
Trader: Trusted
Jun 14 2012 04:22pm
Quote (TheAngel @ 14 Jun 2012 20:48)
Ja, den er nice, men den mangler ias/crit :)

Hvad den er værd, er svært at sige men nice for wiz/Wd


det er til follower?

Ved det ikke, men tror ikke folk er begyndt at gå specielt op i deres followers endnu, personligt gad jeg i hvert fald ikke bruge særlig meget på ham.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 14 2012 04:37pm
Quote (Sunline @ Jun 15 2012 12:22am)
det er til follower?

Ved det ikke, men tror ikke folk er begyndt at gå specielt op i deres followers endnu, personligt gad jeg i hvert fald ikke bruge særlig meget på ham.


How, jeg troede det var en amulet :D
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
Jun 14 2012 05:13pm
Quote (JelleDK @ Jun 14 2012 06:42pm)
http://img829.imageshack.us/img829/6181/mercj.jpg
er den noget værd ?


jeg vil ikke mene der er nok int på men dener fin at starte på :D
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 14 2012 06:13pm
Hvorfor skal der være maintance i nat ?
Jeg skal være vågen og sørge for vores piger ikke græder :(
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 15 2012 03:02am
Quote (JelleDK @ Jun 15 2012 02:13am)
Hvorfor skal der være maintance i nat ?
Jeg skal være vågen og sørge for vores piger ikke græder :(


:lol:
De græder da ikke? ;D
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 15 2012 03:44am
Quote (TheAngel @ Jun 15 2012 10:02am)
:lol:
De græder da ikke? ;D


nej, de skriger..
BTW En som kan hjælpe med Izual på hell ?
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 15 2012 04:07am
Quote (JelleDK @ 15 Jun 2012 10:44)
nej, de skriger..
BTW En som kan hjælpe med Izual på hell ?



Det kan jeg, er 10 min fra et færdigt siege run, hvis det kan vente så længe? Såfremt det kan, så tilføj mig: Whyred#2925

e: Jeg er klar nu.

This post was edited by Whyred on Jun 15 2012 04:31am
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 15 2012 05:27am
Er der nogen som ved hvordan man skifter den ring ud som ikke sidder i venstre slot, et eller andet + højreklik?
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 15 2012 05:33am
Quote (Whyred @ Jun 15 2012 12:27pm)
Er der nogen som ved hvordan man skifter den ring ud som ikke sidder i venstre slot, et eller andet + højreklik?


tryk ctrl..
Jeg fik ham og diablo bagefter..
Member
Posts: 1,294
Joined: May 29 2010
Gold: 1.95
Jun 15 2012 07:53am
en der har azmadon waypoint på hell der er friske lige at give mig det? :) .

skriv pm hvis du kan hjælpe :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev13940414243167Next
Add Reply New Topic New Poll