d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev139404142435001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Nov 20 2010 07:17am
Quote (ADHD @ 20 Nov 2010 15:13)
Sommersby er bedre synes jeg, men mokai bliver lidt ulækkert i længden, men det gør jo øl jo os :)


For bare 15 år siden fandtes der ikke noget somersby, det er jo en gang pjat, øl, snaps og øl er det eneste rigtigt..
Desværre er verden blevet for feministisk og det er gået ud over mændene, som beklageligt er gået i et femi-stadie, "vi kan ikke lide øl, vi skal have sodavand" bla bla bla..
Bare min mening, mænd skal have skæg, drikke øl og droppe det der latterlige strømper udover bukserne shit..
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 20 2010 07:31am
Quote (MrLennon @ Nov 20 2010 01:17pm)
For bare 15 år siden fandtes der ikke noget somersby, det er jo en gang pjat, øl, snaps og øl er det eneste rigtigt..
Desværre er verden blevet for feministisk og det er gået ud over mændene, som beklageligt er gået i et femi-stadie, "vi kan ikke lide øl, vi skal have sodavand" bla bla bla..
Bare min mening, mænd skal have skæg, drikke øl og droppe det der latterlige strømper udover bukserne shit..


Er faktisk enig med dig :huh:
Somersby og Mokai og alt det der, er alt for syntetisk og kunstigt, det er som at drikke opvaskerens med brus i.
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Nov 20 2010 07:38am
Quote (MrLennon @ Nov 20 2010 02:17pm)
For bare 15 år siden fandtes der ikke noget somersby, det er jo en gang pjat, øl, snaps og øl er det eneste rigtigt..
Desværre er verden blevet for feministisk og det er gået ud over mændene, som beklageligt er gået i et femi-stadie, "vi kan ikke lide øl, vi skal have sodavand" bla bla bla..
Bare min mening, mænd skal have skæg, drikke øl og droppe det der latterlige strømper udover bukserne shit..


Det er da fuldstændig ligemeget hvad folk drikker...Hvis folk hellere vil have sodavand med alkohol i, så er det da helt op til dem.
Member
Posts: 14,851
Joined: Dec 11 2005
Gold: 0.00
Nov 20 2010 07:43am
Quote (MrLennon @ Nov 20 2010 01:17pm)
For bare 15 år siden fandtes der ikke noget somersby, det er jo en gang pjat, øl, [B]snaps og øl er det eneste rigtigt..
Desværre er verden blevet for feministisk og det er gået ud over mændene, som beklageligt er gået i et femi-stadie, "vi kan ikke lide øl, vi skal have sodavand" bla bla bla..
Bare min mening, mænd skal have skæg, drikke øl og droppe det der latterlige strømper udover bukserne shit..[/B]


lyder dælme ulækkert
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 20 2010 08:02am
Quote (jacobsen-the-hero @ Nov 20 2010 01:43pm)
lyder dælme ulækkert


Drikker du ikke øl?
Member
Posts: 14,851
Joined: Dec 11 2005
Gold: 0.00
Nov 20 2010 08:04am
Quote (xz-master @ Nov 20 2010 02:02pm)
Drikker du ikke øl?


Elsker øl..
Men man kan ikke køre Øl og snaps en hel aften..
Man skal have nogle Techno bajere og Flasker
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Nov 20 2010 08:11am
Quote (jacobsen-the-hero @ 20 Nov 2010 15:04)
Elsker øl..
Men man kan ikke køre Øl og snaps en hel aften..
Man skal have nogle Techno bajere og Flasker


jeg var til Red Warszawa igår, der havde vi da Teknuparty med øller.. Snaps er til særlige lejligheder..
Jeg drak dog selv en enkelt somersby, men det var mere for at smageden nye "Dry apple" som smager nøjagtig som alle de andre..
Member
Posts: 14,851
Joined: Dec 11 2005
Gold: 0.00
Nov 20 2010 08:28am
Quote (MrLennon @ Nov 20 2010 02:11pm)
jeg var til Red Warszawa igår, der havde vi da Teknuparty med øller.. Snaps er til særlige lejligheder..
Jeg drak dog selv en enkelt somersby, men det var mere for at smageden nye "Dry apple" som smager nøjagtig som alle de andre..


tjooooo..
Men synes ens mave fucker helt op når man drikke øl en hel aften..

Jeg skal have snaps iaften.. det bliver ikke sjovt ^^
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Nov 20 2010 08:56am
Quote (jacobsen-the-hero @ 20 Nov 2010 15:28)
tjooooo..
Men synes ens mave fucker helt op når man drikke øl en hel aften..

Jeg skal have snaps iaften.. det bliver ikke sjovt ^^


Tja.. så må du træne din mave noget mere, Øl er godt.. alt for godt..
Schhhhhnaps siger du ? (Ja, det skal helst udtales med chhhhh)
Nogen bestemt anledning ? Julefrokost perhaps ?
Member
Posts: 83,172
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Nov 20 2010 09:15am
Hva så folkens? :P

Quote (MrLennon @ 20 Nov 2010 15:56)
Tja.. så må du træne din mave noget mere, Øl er godt.. alt for godt..
Schhhhhnaps siger du ? (Ja, det skal helst udtales med chhhhh)
Nogen bestemt anledning ? Julefrokost perhaps ?


Ja han skal til julefrokost ;)
Go Back To Dansk Topic List
Prev139404142435001Next
Closed New Topic New Poll