Quote (Grandebedte @ Jun 3 2013 07:05pm)
De film stammer fra siden StormCloudGathering.com. Jeg smuttede lige derind, og kunne ikke umiddelbart se nogen "about us," for ikke at nævne nogen former for kilder eller andet tilsvarende. Der er derimod en kæmpe "DONATE TO US MONTHLY"-bjælke. Den vinder sgu nok ikke lige topprisen i troværdighed.
Jeg kan godt forstå, hvorfor du bliver fanget af konspirationsteorierne. Jeg synes selv, at det er fedt at tænke på, men damn om jeg ikke tror, at de her folk har ret.
kilderne er i hans videoer, tror du seriøst han har en liste med faste kilder på ? hva med at se videoen før du kigger på alt muligt andet crap ?
hva er det du vil have han skal skrive om sig selv?? hvis du ser videoen vil du finde ud af han er en intelligent person der prøver at hjælpe folk i visse dele af verden før de bliver overtaget og sendt i krig at korrupte mennesker, hva er det mere folk skal vide om ham, hans hjem adresse og livshistorie?
den eneste med en teori her er dig.. se nu de videoer med et åbent sind og det bevis han kommer med, og se om det ik giver mening, hvis ikke tjah så ved jeg sku ikke hvor åbenlyst noget skal være før den fiser ind
jeg gir op, men please se begge videoer og hvis i stadig ik tror på noget af det så må i have et godt sukkersødt liv i drømmeverden
This post was edited by lulzz on Jun 3 2013 11:17am