ja han er satme god ham bette drengen. han snakker om musikere og deres udstyr og "kabler". en musiker sætter måske sin forstærker, højtalere osv til med hdmi stik ? han påstår at kvalitet på lyd og strømkabler er fuldstændig lige meget, billigt er lige så godt som dyrt. guldkabler eller sølvpapir med tape = same same.. og så linker han til en eller anden skod debat om HDMI stik, som der iøvrigt aldrig er nogen der har påstået det ene eller andet omkring
sikke en debattør!

frek.s i min bil, mine rc kabler er specielle og pisse dyre, de er lavet på en måde så de ik tager imod støj fra andre kabler i min bil. jeg kunne købe et sæt rc kabler i thansen til 30 % af prisen og ha støj på min linje, ik så smart, slet ik når ens højtalere spiller 100 % rent i forvejen. er det ikke logik ?
samme med min + og - ledning i 0 gauge, kunne købe samme tykkelse 0 gauge i thansen til 30 % af prisen, men så ville jeg få 60 % isolering og 40 % kobber, som ikke ville være nok til at køre mit system.. det jeg har nu er samme gauge men med 2x bedre og mere kobber indeni. + jeg kan binde knuder på den selvom den er 2.5 cm tyk
kvalitet er bare bedre, uden nogen fancy links
de her ting ved han nok ikke, for han har nok aldrig ejet en bil eller et anlæg.. derfor burde han bare tie stille når det drejer sig om noget han ik rigtig aner noget om
Jeg giver op...