Quote (Anba @ Mar 19 2013 10:37am)
I Valby kan alt lade sig gøre. Det siger min kollega som bor der; Uanset hvad man søger så findes det der. Så hvorfor ikke en knægt på 20 med et CV der siger spar 2.
har du kløet dig i røven hele dit liv hjemme i sofaen? ^^
Quote (Monze @ Mar 19 2013 11:35am)
Hvordan er det et CV der siger spar to?
spørger jeg os om for har lavet mere end det og kender folk der har lavet meget mere end mig ^^
Quote (VoteForPedro @ Mar 19 2013 08:19am)
Det må have været i den rækkefølge da de først opdagede hvor dum du er.
Alt det inden du blev 20? Den er god med dig Ronni. Lad mig gætte, du bestod også Navy Seals som nummer 1 i din klasse?
alt det og mere til og ja vi kan godt leje rækkefølgen var sådan jeg er nemlig så awesome at jeg starter med at blive ansat som souchef
Quote (franek @ Mar 20 2013 12:31am)
jeg vil gerne have en topic dedikeret til valbyboy hvor vi kan høre om hans livlmfao
skal nok gøre dig glad fan boy..
starten af mit liv fra 0-12 år alderen var ikke den mest soændende tid i mit liv, men da jeg fyldte 12 fik jeg et sommerjob i min afdøde stedfars gulv firma, gik i skole og røg min første smøg (omfg im a gangster

) så fyldte jeg 13 og røg min første joint (im a real OG

) eftersom det ikk var somme mere havde jeg ikk mit sommerjob og begyndte og arbejde på min onkels cafe som opvasker i et år og gik sel stadig i folke skole så vil jeg mene jeg var omkring 14 da der skete den store ændring i mit liv hvor jeg drak min første smirnoff ice (i know smirnoff ice thats fucking GANGSTER!

) så fik praktik plads i føtex hvor jeg fyldte vare på hylderne og blev senere ansat som flaske dreng, indtil jeg skulle rejse med min skole og måtte sige op, så var der igen en lille pause i mit liv til jeg var omkring 16 næsten 17 hvor jeg fik job i fakta som kassemedarbejder da jeg blev 17 fik jeg 10 kr's lønforhøjelse i timen grundet mit gode arbejde og skulle ikk længere sidde i kassen men fylde vare op..
da jeg blev 18 og man normalt ville fyre mig for at finde bedre arbejdskraft blev jeg istedet tilbudt et job som souchef i en anden butik og takkede self ja.. da jeg fyldte 20 havde jeg en masse personlige problemer i mit liv med min familie og eks kærreste så jeg sagde op for at få styr på tingene igen og begynde i skole, så startede jeg på hf og her er jeg nu.
det var så min historie til min nr.1 fan :-*
take care!!