d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Det Skulle Jo Ske...
Prev13456716Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,554.16
Aug 19 2012 10:04am
Quote (JVL @ Aug 19 2012 04:38pm)
Det var da en latterlig holdning at have, men sådan er det jo med en hårdfyr16. Og hvorfor skriver du overhovedet en lang roman om det herinde på et gaming forum?


Han skulle lige ind og høste alle sine street creditz! :D
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Aug 19 2012 10:42am
Quote (lulzz @ Aug 19 2012 02:50pm)
kan ik helt huske mc kort reglerne men får at have kørekort til en stor maskine som kører 300 skal du være 25 og have x års erfaring med lille mc eller noget i den stil. man er voksen og man har fået erfaring.. man har ingen af delene som 16 årig på en knallert

flere af mine venner har fede mc's men jeg tør sku ik købe en. både for mit eget og andres menneskers livs skyld. jeg er stadig for meget en drengerøv og jeg ved at jeg ville give den fuld gas for lige at se hvad den kunne

den med at man kunne køre hurtigre nogle steder frek.s på landet, det ville være fint, men så har man bare problemet med at så det lovligt at tune sin knallert til 80 og hvor mange af de 16-17 årige tror du ville køre 30-50 inde i byen på en der kan køre 80? det ville jo være en dødsfælde for cyklister og fodgængere

de kunne evt lave det sådan at man startet med at tage 1 kort til en knallert 30/35. så efter 1 år kan man tage en extra prøve eller whatever og få kort til en 40-45. og på den måde sørger for at folk er uddanede nok og har erfaring. tvinge dem til at se en masse uheldige episoder med familier der har mistet deres kære eller noget som kan give dem noget respekt osv


tjaaa.. man kan også godt få 18års motorcykler som kan køre i hvert fald 200.

Og jeg tror ikke det betyder så meget om man er 16 eller 18.. i USA må man jo være 16 år for at køre bil, og deres køreprøver er langt nemmere end danske..

selvfølgelig vil der være folk som ikke kan styre det og flyver rundt på deres scooter, men det vel ikke anderledes end de Brianer som lige har fået kørekort og skal spille smart ved at køre vildt rundt.

Så må man få en bøde/klip ud fra det.

Hader derudover også når man køre på vejen, og der så køre en 45 scooter på vejen, og de ikke MÅ køre hurtigere og bare bremser hele trafikken.

Men vi kan snakke så meget om det, det bliver ikke ændret :b

Er bare selv glad for at have bil :D

/e

Quote (Slave @ Aug 19 2012 02:55pm)
Forde har man en kanllert der kan køre 80 så køre man 80 også på små stiger hvor folk går og børn leger, og man har sikkert ikke et kørekort og har ingen ide om hvordan reglerne i trafikken er.
har man en motorcykel der kan køre 300, så er det forde man har haft kørekort til en lille maskine i 3år + inden man kunne få kortet til den store og man kender på det tidspunkt traffik reglerne, og man ligger ikke og køre med fuld fart på en cykelsti..


Korrekt, men så må den person som køre 80 på en ikke 80 vej, få en kæmpe bøde og frataget kørekort + scooter.
Det samme ville jo ske hvis man gjorde det på en motorcykel osv.
Det fungere jo fint i alle andre lande.

This post was edited by eLmasten on Aug 19 2012 10:45am
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Aug 19 2012 11:28am
Quote (eLmasten @ Aug 19 2012 06:42pm)
tjaaa.. man kan også godt få 18års motorcykler som kan køre i hvert fald 200.

Og jeg tror ikke det betyder så meget om man er 16 eller 18.. i USA må man jo være 16 år for at køre bil, og deres køreprøver er langt nemmere end danske..

selvfølgelig vil der være folk som ikke kan styre det og flyver rundt på deres scooter, men det vel ikke anderledes end de Brianer som lige har fået kørekort og skal spille smart ved at køre vildt rundt.

Så må man få en bøde/klip ud fra det.

Hader derudover også når man køre på vejen, og der så køre en 45 scooter på vejen, og de ikke MÅ køre hurtigere og bare bremser hele trafikken.

Men vi kan snakke så meget om det, det bliver ikke ændret :b

Er bare selv glad for at have bil :D

/e



Korrekt, men så må den person som køre 80 på en ikke 80 vej, få en kæmpe bøde og frataget kørekort + scooter.
Det samme ville jo ske hvis man gjorde det på en motorcykel osv.
Det fungere jo fint i alle andre lande.


der er satme os mange 18 årige der ik skulle have lov at nærme sig en bil. det jo hver eneste dag der dør op til flere 18-20 årige fordi de ræcer rundt uden erfaring, viil vædde med deres døds statistik i usa for 16-18 årige i bil er helt latterlig, for ik at snakke om alle de uskyldige mennesker der er blevet pløjet ned af en eller anden 16 årig tosse

har selv mistet flere 18-20 årige kammerater der har kørt alt for vildt uden at vide hva fanden de laver. har os selv ligget sidelæns med 160 på motorvejen, eller ved at køre ind i en kæmpe beton klods med 180 og 3 venner i bilen fordi jeg ik tænkte mig om

ved ik om de får taget deres kørekort men bøderne er rimelig store. og anden gang de bliver taget på samme scooter med tun tager de hele lortet. så de har godt fat i dem

This post was edited by lulzz on Aug 19 2012 11:40am
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Aug 19 2012 11:41am
Gj! Keep up the good work! Næste gang har du jo ingen problemer med at kører fra det der politi!
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 19 2012 01:43pm
du er jo også idiot at prøve at stikke af fra politet :wallbash:
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Aug 19 2012 02:11pm
Quote (IAcid @ Aug 19 2012 08:43pm)
du er jo også idiot at prøve at stikke af fra politet :wallbash:


Det var en af de første gange de har jagtet mig og kørte på en vej, så de havde den store fordel, det lykkedes mig alligevel at forhindre dem i at overhale mig til jeg kom til de små stier
Så en lille sti og tænkte nu følger de sgu ikke efter mig, men jo for satan da, de slæbte hele deres Ford Mondeo med ind på stierne, så noget siger mig at de var ret fast besluttet på at jeg
skulle stoppes :-)

Men næste gang ved jeg hvor jeg skal trække dem med hen, nu kan det ikke gå galt, medmindre det er på en landevej eller lign. Så må jeg jo finde en mark uden hegn
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Aug 19 2012 02:49pm
Quote (FasterA @ Aug 19 2012 09:11pm)
Det var en af de første gange de har jagtet mig og kørte på en vej, så de havde den store fordel, det lykkedes mig alligevel at forhindre dem i at overhale mig til jeg kom til de små stier
Så en lille sti og tænkte nu følger de sgu ikke efter mig, men jo for satan da, de slæbte hele deres Ford Mondeo med ind på stierne, så noget siger mig at de var ret fast besluttet på at jeg
skulle stoppes :-)

Men næste gang ved jeg hvor jeg skal trække dem med hen, nu kan det ikke gå galt, medmindre det er på en landevej eller lign. Så må jeg jo finde en mark uden hegn


Eller stoppe og lade være med at være en idiot..
Hvad med du bare kører 30, som en knallert må køre.. Hvis du synes det er nedern med 6 gear og kun må køre 30, så skulle du have købt en anden knallert..
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
Aug 19 2012 02:50pm
Quote (FasterA @ 19 Aug 2012 22:11)
Det var en af de første gange de har jagtet mig og kørte på en vej, så de havde den store fordel, det lykkedes mig alligevel at forhindre dem i at overhale mig til jeg kom til de små stier
Så en lille sti og tænkte nu følger de sgu ikke efter mig, men jo for satan da, de slæbte hele deres Ford Mondeo med ind på stierne, så noget siger mig at de var ret fast besluttet på at jeg
skulle stoppes :-)

Men næste gang ved jeg hvor jeg skal trække dem med hen, nu kan det ikke gå galt, medmindre det er på en landevej eller lign. Så må jeg jo finde en mark uden hegn
omfg very exciting im dying to hear this pls tell more
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Aug 19 2012 05:07pm
Quote
Og en lærestreg om at de stier jeg kørte på var ALT for store åbenbart, troede kun det var motorcykler de ville slæbe ind på stier :-)


Måske lærestregen er ikke at køre så stærkt når den kun må køre 30..
Member
Posts: 1,133
Joined: Jun 9 2010
Gold: 1.00
Aug 19 2012 05:23pm
hårdfyr95 alligevel.
Go Back To Dansk Topic List
Prev13456716Next
Add Reply New Topic New Poll