d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Pro User > Jajajajajajaja
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 5 2012 10:04am
Quote (MrLennon @ 5 Aug 2012 17:58)
ja, jeg skal faktisk på staden om små 20 min, har lige afsat det sidste idag :)


du har vel ikke selv røget 100g ? :O
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Aug 5 2012 10:06am
Quote (IAcid @ Aug 5 2012 11:34am)
du har vel ikke selv røget 100g ? :O


Nej da.. hvad mon der er blevet af de 100g ?
:rolleyes:
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 5 2012 10:12am
Quote (MrLennon @ 5 Aug 2012 18:06)
Nej da.. hvad mon der er blevet af de 100g ? :rolleyes:


du har tabt det ? politiet tog det ? :rolleyes:

This post was edited by IAcid on Aug 5 2012 10:12am
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Aug 5 2012 10:13am
Quote (IAcid @ Aug 5 2012 11:42am)
du har tabt det ? politiet tog det ?  :rolleyes:


Mon dog ;)
Der er ca 1,8 millioner cannabis forbrugere i danmark.
Banned
Posts: 1,366
Joined: Aug 20 2007
Gold: 35.00
Warn: 20%
Aug 5 2012 10:17am
Quote (IAcid @ 5 Aug 2012 16:47)
åbenbart ikke når du ikke engang kan stave hans navn rigtigt


Fuck dog om der er ( )
Lols

Quote (MrLennon @ 5 Aug 2012 16:41)
Lær det!


Hold kæft og gå over til din udviklingshæmmede ven og dans til Safri duo.
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 5 2012 10:19am
Quote (Krisnord @ 5 Aug 2012 18:17)
Fuck dog om der er ( )
Lols



Hold kæft og gå over til din udviklingshæmmede ven og dans til Safri duo.


hold kæft og fuck i samme post du er syg nok
Banned
Posts: 1,366
Joined: Aug 20 2007
Gold: 35.00
Warn: 20%
Aug 5 2012 10:22am
Quote (IAcid @ 5 Aug 2012 17:19)
hold kæft og fuck i samme post du er syg nok


jaja, det godt med dig du
du er da så sej med dit hash signature og din trolling i det danske forum

Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Aug 5 2012 10:23am
Quote (Krisnord @ Aug 5 2012 11:52am)
jaja, det godt med dig du
du er da så sej med dit hash signature og din trolling i det danske forum


går ud fra at det var til mig, det tager jeg som et kompliment ^^
Banned
Posts: 1,366
Joined: Aug 20 2007
Gold: 35.00
Warn: 20%
Aug 5 2012 10:24am
Quote (MrLennon @ 5 Aug 2012 17:23)
går ud fra at det var til mig, det tager jeg som et kompliment ^^


nej det var ikke til dig, men til ham der iacid
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 5 2012 10:27am
Quote (Krisnord @ 5 Aug 2012 18:22)
jaja, det godt med dig du
du er da så sej med dit hash signature og din trolling i det danske forum


siden hvornår har jeg fået et hash sig?

jeg har et sig med et håndklæde og nogle hjerter :huh:
Go Back To Dansk Topic List
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll