d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Træning > Gid Lyd ^^
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 5 2012 11:45am
Quote (Krisnord @ 5 Aug 2012 18:59)
Du får det jo til at lyde som om vi er små uvidende drenge og du er en klog klog mand som er oppe i årene.
Og som du måske ved, døde tupac omkring 1994, så måske du vidste det..

Og der er stadig rigtig mange der høre tupac :)


slet ikke det er bare sådan du vælger at tolke det

manden har ikke lavet musik i snart 20 år

edit: ifølge wiki er han død i 1996

han er outdated

This post was edited by IAcid on Aug 5 2012 11:45am
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 5 2012 12:05pm
Quote (IAcid @ 5 Aug 2012 18:45)
slet ikke det er bare sådan du vælger at tolke det

manden har ikke lavet musik i snart 20 år

edit: ifølge wiki er han død i 1996

han er outdated


Han er sku da ikke outdated... ja han er død. men hva fanden gør det? han er sku da stadig en af de bedste rappers. så hvor vil du hen med det?
Banned
Posts: 1,366
Joined: Aug 20 2007
Gold: 35.00
Warn: 20%
Aug 5 2012 12:09pm
Quote (IAcid @ 5 Aug 2012 18:45)
slet ikke det er bare sådan du vælger at tolke det

manden har ikke lavet musik i snart 20 år

edit: ifølge wiki er han død i 1996

han er outdated


så 1996, who cares.. og self har han ikke lavet musik når han er død... LOLOLOLOLOLOLOL
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 5 2012 12:11pm
Yes den her tråd har så udviklet til noget andet end det jeg spurgte om... skal vi ikke lige dreje det ind på det igen? tak ;)
Flere gode råd til hjemme træning? :)
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 5 2012 12:41pm
Quote (Krisnord @ 5 Aug 2012 20:09)
så 1996, who cares.. og self har han ikke lavet musik når han er død... LOLOLOLOLOLOLOL


nååår tak for info kaptajn du vil forstå hvad jeg mener når du bliver ældre :lol:

This post was edited by IAcid on Aug 5 2012 12:41pm
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 5 2012 12:56pm
Quote (IAcid @ 5 Aug 2012 19:41)
nååår tak for info kaptajn du vil forstå hvad jeg mener når du bliver ældre :lol:


Hvad du mener okay? hmm, lad mig se en 30 årig vil aldrig nogen sinde forstår dig eller yngre eller ældre end 30... hvor vil du hen med det? :/ i rly dont get it. :wallbash:
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 5 2012 12:59pm
Quote (Done @ 5 Aug 2012 20:56)
Hvad du mener okay? hmm, lad mig se en 30 årig vil aldrig nogen sinde forstår dig eller yngre eller ældre end 30... hvor vil du hen med det? :/ i rly dont get it.  :wallbash:


når man snakker om solen

prøv at læs din post igen
Banned
Posts: 1,366
Joined: Aug 20 2007
Gold: 35.00
Warn: 20%
Aug 5 2012 01:09pm
Quote (IAcid @ 5 Aug 2012 19:59)
når man snakker om solen

prøv at læs din post igen


du helt væk man


This post was edited by Krisnord on Aug 5 2012 01:10pm
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 5 2012 02:19pm
Quote (IAcid @ 5 Aug 2012 19:59)
når man snakker om solen

prøv at læs din post igen


Mmmh... Ja det kan jeg se. Kan ikke se hvad man ikke kan forstå ved den, der er måske grammatisk fejl på ordsætningen, og hva så? Det laver alle jo stort set... Men prøv nu at komme videre i stedet for at sidde her og spille stor. For det hjælper dig ikke så meget... :wallbash:

Quote (Krisnord @ 5 Aug 2012 20:09)
du helt væk man


Kan virkelig helder ikke forstå ham. Btw har jeg sku aldrig kunnet... :mellow:
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 5 2012 02:30pm
Quote (Done @ 5 Aug 2012 22:19)
Mmmh... Ja det kan jeg se. Kan ikke se hvad man ikke kan forstå ved den, der er måske grammatisk fejl på ordsætningen, og hva så? Det laver alle jo stort set... Men prøv nu at komme videre i stedet for at sidde her og spille stor. For det hjælper dig ikke så meget...  :wallbash:



Kan virkelig helder ikke forstå ham. Btw har jeg sku aldrig kunnet... :mellow:


din formulering er noget kringlet

spille stor kommer fra ham med det orli syge avatar og de 3 orly syge tags, locked, scammer, welcher
Go Back To Dansk Topic List
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll