d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Protein Pulver
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 734.00
Aug 1 2012 05:47pm
Quote (lulzz @ Jul 31 2012 08:05pm)
så hvis det ikke har nydelse så det ikke mad ?

det er da fuldstændig ligemeget om protein pulver er mad eller fucking kosttilskud, budskabet var (siger det lige for 10 gang) MAN SKAL IK SPISE NOGET DER ER 3 ÅR OVER DATO, så kan i kalde det lige hvad i vil

vil stadig gerne høre en lidt bedre defination af mad end "det noget med nydelse"

mælk er vel heller ik mad, men det er en oste(mad) som man nu ellers kalder det ? eller er det en ostemad uden mad fordi det ikke er mad? hmm

nigga you just went full retard hvis du mener mælk ikke er mad er du helt væk, mælk bruges i utroligt meget mad
Member
Gold: 655.43
Aug 2 2012 12:45am
Nogle som har hørt ordsproget uden mad og DRIKKE duer helten ikke ?
Der er mad, som spises og drikkevarer som drikkes.. Der er nydelse og næring i begge dele..
Ost er mad, mælk er drikkevarer.. Ja begge dele er mælkeprodukt.. Forskellen er du tygger osten, hvis du derimod tygger mælk så har du det nok knap så godt bagefter..

Quote (Historyx @ Aug 2 2012 12:47am)
nigga you just went full retard hvis du mener mælk ikke er mad er du helt væk, mælk bruges i utroligt meget mad

Bare fordi mælk bruges i mad, så er det stadig ikke mad..
Kaffepulver bruges også i mange madretter, men derfor er kaffe en mad, men en væske du indtager..
Salt og peber kommer også i mad, men er heller ikke selv mad, men krydderier til maden..
Er der seriøst ingen som ved forskel på mad og drikke ?

This post was edited by JelleDK on Aug 2 2012 12:48am
Member
Gold: 0.00
Aug 2 2012 02:02am
Quote (zan @ Jul 24 2012 08:59pm)
Hej alle. Jeg fik idag en bøtte protein pulver af en m8, men det er altså udløbet i 09. Min m8 siger at det smager som det skal, og han har brugt det i 2012. Skal det bare smides ud eller kan det stadig bruges?

Det ville bare være lidt billigere hvis det stadig kunne bruges hehe.

Tak :)

Jeg har ikke lige undersøgt det, men jeg ville nok stærkt overveje at købe noget nyt.
efter min mening er der en grund til at man sætter udløbsdato på.

Bodylab.dk der kan du få det til en fair pris

glemte lige at sige, det var da utrolig længe sådan en bøtte holdte :)

This post was edited by Y3S on Aug 2 2012 02:04am
Member
Gold: 155.00
Aug 2 2012 03:28am
Quote (JelleDK @ 2 Aug 2012 08:45)
Der er mad, som spises og drikkevarer som drikkes.. Der er nydelse og næring i begge dele..
Ost er mad, mælk er drikkevarer.. Ja begge dele er mælkeprodukt.. Forskellen er du tygger osten, hvis du derimod tygger mælk så har du det nok knap så godt bagefter..

Kaffepulver bruges også i mange madretter, men derfor er kaffe en mad, men en væske du indtager..
Salt og peber kommer også i mad, men er heller ikke selv mad, men krydderier til maden..

diskussionen går på om protein pulver er mad
mad og drikke går under en

This post was edited by IAcid on Aug 2 2012 03:29am
Member
Gold: 655.43
Aug 2 2012 03:46am
Quote (IAcid @ Aug 2 2012 10:28am)
diskussionen går på om protein pulver er mad
mad og drikke går under en

Jamen det er simpelt, læs på bøtten.. Er rimelig sikker på der står det ikke må erstatte et måltid, hvis det står der er det ikke mad..
Det er et kost tilskud som drikkes, ikke spises..
Member
Gold: 155.00
Aug 2 2012 04:17am
Quote (JelleDK @ 2 Aug 2012 11:46)
Jamen det er simpelt, læs på bøtten.. Er rimelig sikker på der står det ikke må erstatte et måltid, hvis det står der er det ikke mad..
Det er et kost tilskud som drikkes, ikke spises..

B)
Member
Gold: 7,525.26
Aug 2 2012 06:36am
Det kan ikke erstatte almindelig mad, ergo er det ikke mad. Det er et tilskud til din normale kost (mad).
Member
Gold: 3,440.83
Aug 2 2012 07:04am
Quote (JelleDK @ Aug 2 2012 08:45am)

vil dog ik sige der er den store forskel på mad / drikke, da du jo sagtens kan drikke det du ellers ville spise, det skal bare en tur forbi blenderen først, og konsistensen gør vel ik den store forskel på om det er mad eller ej?

prøvede lige at google hva andre mente "mad" betyder, det eneste jeg kunne finde var wikipedia hvor der står, : Mad er en essentiel energikilde for både mennesker og dyr (http://da.wikipedia.org/wiki/Mad)

det var os det jeg havde forestillet mig

This post was edited by lulzz on Aug 2 2012 07:13am
Go Back To Dansk Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll