Quote (MrLennon @ 18 Jul 2012 12:36)
den følelse kender jeg alt for godt, jeg var på sørbyemarked og parkerede min bil på en græsplæne sammen med 1000 andre biler, da jeg kom tilbage var der en KÆMPE hvid streg på min sorte bil, det kunne godt se ud som om at ham der parkerede ved siden af mig ikke kunne finde ud af at bakke, det kostede lidt under en tusse at få larkeret det.
Edit: Til alle de kære mennesker der har kommenteret mit møde med en politihund, Ingen af jer var til stede, ingen af jer kan udtale jer om situationen og derfor ser jeg ingen grund til at fortsætte det emne.
det er bare neder lol
Quote (Hej @ 18 Jul 2012 12:47)
Men du var 100% G og 100% Izkold.
du glemte 100% lækker