d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hærværk
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,470
Joined: Nov 30 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 17 2012 01:50pm
Quote (JelleDK @ 17 Jul 2012 21:45)
Den stod ude foran sviger forældrenes hus i Brønshøj..
Synes da det er et fint sted, altså ikke charlottenlunds fin, men et flot sted..
Det er en sprit ny Clio kun 35 dage gammel..


Det må du fandme undskylde!
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jul 17 2012 03:20pm
Quote (JelleDK @ 17 Jul 2012 21:45)
Den stod ude foran sviger forældrenes hus i Brønshøj..
Synes da det er et fint sted, altså ikke charlottenlunds fin, men et flot sted..
Det er en sprit ny Clio kun 35 dage gammel..


har sådan en bil ikke et alarm system?
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jul 17 2012 09:23pm
Quote (Hej @ Jul 17 2012 08:50pm)
Det må du fandme undskylde!


Skal jeg så bare sende regningen ? Det blev 1500, så skal vi bare sige 2000 pga af besværet det kostede mig ?

Quote (IAcid @ Jul 17 2012 10:20pm)
har sådan en bil ikke et alarm system?


Det ville jeg da også have troet.. Men den gik ihvertfald ikke igang, hvis der er en så..
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jul 17 2012 09:40pm
Quote (JelleDK @ 18 Jul 2012 05:23)
Skal jeg så bare sende regningen ? Det blev 1500, så skal vi bare sige 2000 pga af besværet det kostede mig ?



Det ville jeg da også have troet.. Men den gik ihvertfald ikke igang, hvis der er en så..


triste penge at betale

havde lånt mine forældres bil også var jeg inde for at handle og da jeg kom ud var der en stor bule bag i det kostede omkring 1500 kr <_<

This post was edited by IAcid on Jul 17 2012 09:41pm
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jul 18 2012 04:36am
Quote (IAcid @ Jul 17 2012 11:10pm)
triste penge at betale

havde lånt mine forældres bil også var jeg inde for at handle og da jeg kom ud var der en stor bule bag i det kostede omkring 1500 kr  <_<

den følelse kender jeg alt for godt, jeg var på sørbyemarked og parkerede min bil på en græsplæne sammen med 1000 andre biler, da jeg kom tilbage var der en KÆMPE hvid streg på min sorte bil, det kunne godt se ud som om at ham der parkerede ved siden af mig ikke kunne finde ud af at bakke, det kostede lidt under en tusse at få larkeret det.

Edit: Til alle de kære mennesker der har kommenteret mit møde med en politihund, Ingen af jer var til stede, ingen af jer kan udtale jer om situationen og derfor ser jeg ingen grund til at fortsætte det emne.


This post was edited by MrLennon on Jul 18 2012 04:42am
Member
Posts: 14,470
Joined: Nov 30 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 18 2012 04:47am
Quote (MrLennon @ 18 Jul 2012 12:36)
den følelse kender jeg alt for godt, jeg var på sørbyemarked og parkerede min bil på en græsplæne sammen med 1000 andre biler, da jeg kom tilbage var der en KÆMPE hvid streg på min sorte bil, det kunne godt se ud som om at ham der parkerede ved siden af mig ikke kunne finde ud af at bakke, det kostede lidt under en tusse at få larkeret det.

Edit: Til alle de kære mennesker der har kommenteret mit møde med en politihund, Ingen af jer var til stede, ingen af jer kan udtale jer om situationen og derfor ser jeg ingen grund til at fortsætte det emne.


Men du var 100% G og 100% Izkold.
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jul 18 2012 06:54am
Quote (MrLennon @ 18 Jul 2012 12:36)
den følelse kender jeg alt for godt, jeg var på sørbyemarked og parkerede min bil på en græsplæne sammen med 1000 andre biler, da jeg kom tilbage var der en KÆMPE hvid streg på min sorte bil, det kunne godt se ud som om at ham der parkerede ved siden af mig ikke kunne finde ud af at bakke, det kostede lidt under en tusse at få larkeret det.

Edit: Til alle de kære mennesker der har kommenteret mit møde med en politihund, Ingen af jer var til stede, ingen af jer kan udtale jer om situationen og derfor ser jeg ingen grund til at fortsætte det emne.


det er bare neder lol

Quote (Hej @ 18 Jul 2012 12:47)
Men du var 100% G og 100% Izkold.


du glemte 100% lækker
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jul 18 2012 07:21am
Quote (IAcid @ Jul 18 2012 04:40am)
triste penge at betale

havde lånt mine forældres bil også var jeg inde for at handle og da jeg kom ud var der en stor bule bag i det kostede omkring 1500 kr  <_<


Det koster normalt ca 3000, hvis det skulle have været lavet på vækstedet, hvor jeg købte bilen..
Men min stedfar er mekaniker, så skulle kun betale for et nyt vindue og en han kendte for at få bilen støvsuget..
Member
Posts: 5,344
Joined: Jun 12 2010
Gold: 749.00
Jul 18 2012 07:23am
Quote (JelleDK @ Jul 18 2012 03:21pm)
Det koster normalt ca 3000, hvis det skulle have været lavet på vækstedet, hvor jeg købte bilen..
Men min stedfar er mekaniker, så skulle kun betale for et nyt vindue og en han kendte for at få bilen støvsuget..


det er næsten det værste med glas i hele bilen
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jul 18 2012 07:28am
Quote (Historyx @ Jul 18 2012 02:23pm)
det er næsten det værste med glas i hele bilen


Ja, det var totalt nedern, ruden springer og der er glas i HELE bilen.. For man har ikke lyst til at lede efter om noget er blevet stjålet..
Da jeg skulle køre den hen til min stedfar, havde jeg bare taget 2 tykke håndklæder og lagt hen over sædet så jeg ikke sad på glasskårne..
Go Back To Dansk Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll