d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Christiania
Prev1345679Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jul 2 2012 07:57am
Quote (crazysmoker92 @ 2 Jul 2012 15:44)
Jeg går ind for at bevare christiania.
Det er danmarks anden største turist attraktion.
Det er dansk kultur.
-" det er bedre at enhegne forbruget på et sted end at sprede det til hele landet " hørte jeg engang en politimand sige.
tænk hvis politiet lod det helt være, kunne være der slet ikke var så meget fokus i medierne.
Og er der nogen der har glemt at en god del af omsætningen fra hash salget også går til at reperering opbyggelse, og vedlige holdelse af stedet?. Nogen der har været der fornylig? - nogen der ikke har været der i mange år? Det arbejder hårdt på at gøre det et pænt sted, og det tager jeg hatten af for.
For ikke at nævne 98% af folk derude bare gerne vil ryger deres fed i fred, et sted hvor det ikke genere andre, ja da lige bortset fra politkere og politiet ... måske fro engeborg der forbinder hash med en mand der ligger bevistløst med en nål i armen.


det er jo noget pis ved ikke hvornår du sidst var der men jeg var der i sidste uge og det er gamle huse forfaldent og fyldt med grafitti også holder der cykler overalt som ligner de lige er fisket op af den nærmeste mose
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jul 2 2012 08:01am
Quote (IAcid @ 2 Jul 2012 15:57)
det er jo noget pis ved ikke hvornår du sidst var der men jeg var der i sidste uge og det er gamle huse forfaldent og fyldt med grafitti også holder der cykler overalt som ligner de lige er fisket op af den nærmeste mose


Haha, har du taget et kig forbi deres cykelhandler? :P Deres egne cykler står til 15.000+ :D
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jul 2 2012 08:06am
Quote (SIT_nTakeNotes @ 2 Jul 2012 16:01)
Haha, har du taget et kig forbi deres cykelhandler? :P Deres egne cykler står til 15.000+ :D


men de cykler som står ved boderne er en anden snak de er alle sammen helt nye og koster kassen :D
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jul 2 2012 08:21am
Uden at vide det, hvordan ved i så det er 2. attraktion i form af turister?

Er de turister der kommer overhovedet nogen vi i Danmark ønsker at have som turister?
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jul 2 2012 08:26am
Quote (Sunshines @ Jul 2 2012 09:51am)
Uden at vide det, hvordan ved i så det er 2. attraktion i form af turister?

Er de turister der kommer overhovedet nogen vi i Danmark ønsker at have som turister?


I den grad er det mennesker vi vil have som turister, jeg har ofte siddet på nemo og mødt folk fra hele verden, delt en Jynthe eller en Chillum og så gået hvert til sit..

Med henhold til priserne på staden, du finder ikke en klump i boden du giver 100 kroner for grammet, medmindre det er Ice eller en patron..
Pusherne på streeten er sjældent nærrige, og det skal siges at der er kææææmpe forskel på prisen i provinsen og på øen..
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jul 2 2012 08:33am
Quote (MrLennon @ 2 Jul 2012 16:26)
I den grad er det mennesker vi vil have som turister, jeg har ofte siddet på nemo og mødt folk fra hele verden, delt en Jynthe eller en Chillum og så gået hvert til sit..

Med henhold til priserne på staden, du finder ikke en klump i boden du giver 100 kroner for grammet, medmindre det er Ice eller en patron..
Pusherne på streeten er sjældent nærrige, og det skal siges at der er kææææmpe forskel på prisen i provinsen og på øen..


kan høre du er ekspert på dette område
Member
Posts: 11,569
Joined: Jan 12 2009
Gold: 355.00
Jul 2 2012 09:14am
Quote (IAcid @ Jul 2 2012 02:06pm)
men de cykler som står ved boderne er en anden snak de er alle sammen helt nye og koster kassen :D


var der i sidste uge. ved ikke om du helt væk eller dum måske har du bare ikke kommet der i 100 år
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jul 2 2012 09:17am
Quote (IAcid @ Jul 2 2012 02:35pm)
nu tænkte jeg man også sku ha noget ordenligt der er jo 100 forskellige slags alt after hvor godt det skal være


True, men det kommer sandelig også an på hvor man køber det. Har fået fantastisk røg for 50 kr per gram før, og har fået knap så god for 100 kr per gram.
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jul 2 2012 09:49am
Quote (crazysmoker92 @ 2 Jul 2012 17:14)
var der i sidste uge. ved ikke om du helt væk eller dum måske har du bare ikke kommet der i 100 år


det er da dig der er retard med din prædken om at de penge de tjener fra hash går til de sætter staden i stand
ville nødig se hvor du bor hvis du synes staden er istandsat

hvad på staden er istandsat i dine øjne?
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jul 2 2012 10:02am
Quote (IAcid @ 2 Jul 2012 17:49)
det er da dig der er retard med din prædken om at de penge de tjener fra hash går til de sætter staden i stand
ville nødig se hvor du bor hvis du synes staden er istandsat

hvad på staden er istandsat i dine øjne?


Han er jo CrazySmoker og smokers gonna smoke. De vil ikke se anderledes på sagen ligesom du heller ikke bare sådan skifter mening.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1345679Next
Add Reply New Topic New Poll