d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Kære Mischadk
Prev1345
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jun 17 2012 05:19pm
Han kan gå i lære hos ham ude på Bakken
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 17 2012 05:21pm
Quote (Historyx @ 18 Jun 2012 01:19)
Han kan gå i lære hos ham ude på Bakken


glæder mig til han går offline så kan jeg let vinde en diskussion over ham
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jun 17 2012 05:22pm
Quote (IAcid @ Jun 18 2012 01:21am)
glæder mig til han går offline så kan jeg let vinde en diskussion over ham


Well man må lidt sige han allerede har tabt
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 17 2012 05:26pm
Quote (IAcid @ Jun 18 2012 01:21am)
glæder mig til han går offline så kan jeg let vinde en diskussion over ham


Quote (Historyx @ Jun 18 2012 01:22am)
Well man må lidt sige han allerede har tabt


Pas nu på, han bliver bare sur :ph34r:
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 17 2012 05:27pm
Quote (TheAngel @ 18 Jun 2012 01:26)
Pas nu på, han bliver bare sur :ph34r:


det er sandt du burde også slappe af med at være så bart smart
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 17 2012 05:35pm
Quote (Molle_fkk @ 18 Jun 2012 01:12)
http://gifsforum.com/images/gif/pop%20corn/grand/jackson_popcorn_gif.gif

Åh, der er nu intet som drama på jsp.


Det er en ynkelig undskyldning for en diskussion, det her. Der er godt nok ikke plads til meget mudder i de der børnehænder. -_-
Go Back To Dansk Topic List
Prev1345
Closed New Topic New Poll