d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Nogen Der Ved Hvilke Sko Dette Er ? > Nogen Der Ved Hvad For Nogen Sko Dette E
Prev13456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 18 2012 10:17am
rolig nu drenge.

Vi får aldrig vores Danske Chat tilbage hvis i bliver ved med at flame hinanden.
De sidste 10 nyoprettede topics på det danske subforum, har 80% af dem haft flame i sig. Please stop.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 18 2012 10:57am
Nu kan det jo være, at jeg husker forkert, men har du (SIT_blabla) rent faktisk ikke indrømmet, at du har en anden bruger herinde?
Member
Posts: 14,470
Joined: Nov 30 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 18 2012 11:00am
Quote (Grandebedte @ 18 Jun 2012 18:57)
Nu kan det jo være, at jeg husker forkert, men har du (SIT_blabla) rent faktisk ikke indrømmet, at du har en anden bruger herinde?


Relevant.
Member
Posts: 15,807
Joined: Mar 11 2007
Gold: 4,234.00
Jun 18 2012 11:05am
Member
Posts: 15,807
Joined: Mar 11 2007
Gold: 4,234.00
Jun 18 2012 11:10am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 18 2012 12:17pm)
Ja jeg er dum. Men i det mindste så smider jeg ikke påstande uden hold i. Hint: Mult

Det du gjorder galt var at skrive:

Det sgu ikke for sjov du har 20% var' ?

Det er grammtisk forkert. Man skal istedet for skrive man "hva" og ikke "var". Det valgte jeg at lave sjov med, og du blev ked af det.  :b


Det har intet med grammatik at gøre. Grammatik = Den systematiske undersøgelse og beskrivelse af et sprog. Et sæt af regler og eksempler, der beskæftiger sig med syntaks og struktur i et sprog. Altså intet med forkert ordvalg at gøre

Når du retter andre, så... Faktisk bare lad være.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 18 2012 11:13am
Quote (Lot2 @ 18 Jun 2012 19:10)
Det har intet med grammatik at gøre. Grammatik = Den systematiske undersøgelse og beskrivelse af et sprog. Et sæt af regler og eksempler, der beskæftiger sig med syntaks og struktur i et sprog. Altså intet med forkert ordvalg at gøre

Når du retter andre, så... Faktisk bare lad være.


Hvor du dygtig! Copy pastede du selv, eller fik du hjælp? Du må have masser af erfaringer i og med du snyder til eksamer.

Grand: Hvorfor skulle jeg også det?
Member
Posts: 15,807
Joined: Mar 11 2007
Gold: 4,234.00
Jun 18 2012 11:18am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 18 2012 05:13pm)
Hvor du dygtig! Copy pastede du selv, eller fik du hjælp? Du må have masser af erfaringer i og med du snyder til eksamer.

Grand: Hvorfor skulle jeg også det?


Luld. Så hvis der intet står i reglementet om at man ikke må, så antager du bare at man ikke må, bare for argumentets skyld?

Du kender ikke forskellen på syntaks og forkert ordvalg, og dog er du flabet nok til at begynde at fare op over at andre bruger forkortelser og/eller hverdagssprog på internettet.

Du bruger det endda som et argument for at påvise at den pågældende person er dum.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 18 2012 11:25am
Quote (Lot2 @ 18 Jun 2012 19:18)
Luld. Så hvis der intet står i reglementet om at man ikke må, så antager du bare at man ikke må, bare for argumentets skyld?


Hvad?


Quote (Lot2 @ 18 Jun 2012 19:18)
Du kender ikke forskellen på syntaks og forkert ordvalg, og dog er du flabet nok til at begynde at fare op over at andre bruger forkortelser og/eller hverdagssprog på internettet.


Ja du har ret. Ved ikke hvorfor jeg skrev "grammatisk ukorrekt", ordvalget det er det korrekte.

Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 18 2012 11:50am
Quote (SIT_nTakeNotes @ 18 Jun 2012 19:13)
Hvor du dygtig! Copy pastede du selv, eller fik du hjælp? Du må have masser af erfaringer i og med du snyder til eksamer.

Grand: Hvorfor skulle jeg også det?


Forstod ikke lige hvad du skrev, men click me!
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 18 2012 12:00pm
Quote (Grandebedte @ 18 Jun 2012 19:50)
Forstod ikke lige hvad du skrev, men click me!


Kan jeg få en defintion på multi? :) Skulle nødig komme i fedtefadet :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev13456Next
Closed New Topic New Poll