Mit bud er, at den profil der bliver aktiveret, når du åbner en browser, kører på cpu'ens grafikprocessor, og at den ikke skifter til en rigtig profil, når du så derefter åbner Diablo. At det så virker den anden vej kan jeg ikke svare på.
Et eller andet sted må der være en eller anden form for oversigt over de forskellige profiler, hvor du sikkert også kan finde løsningen på alle dine kvaler.
