d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Noget Galt > Min Computer Lagger Selv I Low-mode D3
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 12 2012 05:21am
Quote (Sunshines @ 12 Jun 2012 13:15)
Det er som om den ikke har flere kerner at tage af og det hele kører på 1.


Nej, der tror jeg ikke problemet ligger. Har aldrig hørt om problemet før, prøv at åbne en anden browser og se om problemet opstår igen :)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 12 2012 07:27am
Mit bud er, at den profil der bliver aktiveret, når du åbner en browser, kører på cpu'ens grafikprocessor, og at den ikke skifter til en rigtig profil, når du så derefter åbner Diablo. At det så virker den anden vej kan jeg ikke svare på.

Et eller andet sted må der være en eller anden form for oversigt over de forskellige profiler, hvor du sikkert også kan finde løsningen på alle dine kvaler. :p
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 12 2012 08:50am
Når det lagger can jeg inde i d3 trykke cntrl alt delete og jobliste og derefter krydse/lukke den ned hvorefter det igen ikke lagger.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 12 2012 08:51am
Quote (Grandebedte @ 12 Jun 2012 15:27)
Mit bud er, at den profil der bliver aktiveret, når du åbner en browser, kører på cpu'ens grafikprocessor, og at den ikke skifter til en rigtig profil, når du så derefter åbner Diablo. At det så virker den anden vej kan jeg ikke svare på.

Et eller andet sted må der være en eller anden form for oversigt over de forskellige profiler, hvor du sikkert også kan finde løsningen på alle dine kvaler. :p


Det er faktisk et rigtigt godt bud, og kunne næsten forstille mig at det var der problemet var lokaliseret.
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 12 2012 08:53am
Hvordan skifter jeg det?
Go Back To Dansk Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll